مرورگر کرومیوم مایکروسافت اج هم اکنون برای ویندوز7 و ویندوز8 قابل دسترسی است

مرورگر کرومیوم مایکروسافت اج هم اکنون برای ویندوز7 و ویندوز8 قابل دسترسی است


از امروز مایکروسافت مرورگر مبتنی بر کرومیوم خود را به صورت آزمایشی برای ویندوز7 و ویندوز8 منتشر می‎کند. این مرورگر از دو ماه پیش برای ویندوز10 و از یک ماه پیش برای سیستم عامل مک قابل دسترسی بوده است. شما می‌توانید اینستالر این مرورگر را از سایت Edge Insider دانلود کنید. 
مایکروسافت در یک پست وبلاگی گفته که قابلیت‌ها و رابط کاربری مرورگر کرومیوم اج در ویندوز7 و 8 مشابه ویندوز10 خواهد بود. مرورگر کرومیوم اج هنوز در ویندوز10، مک و دو نسخه‎ی قبل‎تر ویندوز به صورت آزمایشی است و هنوز مشخص نیست که چه زمانی نسخه‎ی اصلی منتشر خواهد شد.
 اج کرومیم دارای حالت اینترنت اکسپلورر برای شرکت‎ها و یک قابلیت کلکسیون جدید است که برای کاربران وب طراحی شده تا راحت‌تر بتوانند متن، تصویر و اطلاعات دیگر را از اینترنت به صورت یادداشت ذخیره کنند. با این که پشتیبانی از ویندوز7 در سال 2020 پایان می‌یابد اما جالب اینجاست که مایکروسافت مرورگر کرومیوم اج خود را برای این سیستم عامل نیز منتشر کرده است. 

 

بیشتر بخوانید:

مرورگر فایرفاکس خود را همین حالا آپدیت کنید

در گوگل کروم 76 بتا، استفاده از فلش‌پلیر سخت‎تر می‎شود

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر