احتمال انتشار مایکروسافت سرفیس تاشو با پشتیبانی از اپلیکیشن‎های اندروید

احتمال انتشار مایکروسافت سرفیس تاشو با پشتیبانی از اپلیکیشن‎های اندروید

یک سالی هست که شایعاتی مبنی ساخت سرفیس تاشو توسط مایکروسافت شنیده می‎شود، اما اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد این تصمیم مایکروسافت کاملاً جدی است. شرکت تحلیلی انگیسی IHS Markit در مصاحبه با مجله‌ی فوربس اعلام کرد که یک دستگاه سرفیس تاشو کوچک در نیمه اول سال 2020 منتشر خواهد شد. 
علاوه بر آن IHS Markit اعلام کرد که سیستم عامل این دستگاه نسخه‎ی تاشو-دوست جدید ویندوز10 است. این دستگاه اپلیکیشن‎های اندروید و آی‎کلود را نیز پشتیبانی خواهد کرد و پردازنده‎ی آن nm Lakefield SoC10 جدید اینتل است. این نسخه‌ی جدید ویندوز10، که گفته می‎شود Windows Core OS نام دارد دارای رابط کاربری است که صفحه نمایش دوگانه را پشتیبانی می‎کند. 
گفته می‎شود که سرفیس تاشو دارای دو صفحه نمایش 9 اینچی در نسبت ابعاد 4:3 است. دو صفحه نمایش توسط یک لولا به هم متصل می‎شود. این دستگاه همچنین دارای اتصال اینترنت موبایل همیشه روشن LTE یا 5جی است. 
با نزدیک شدن به تاریخ انتشار هواوی میت ایکس و سامسونگ گلکسی فولد خط بین گوشی هوشمند، تبلت و لپ‎تاپ در حال کمرنگ‎تر شدن است البته برقراری تعادل بین این دستگاه‎ها مدتی برای شرکت‌های بزرگ زمان‎بر خواهد بود. 

 

بیشتر بخوانید:

لپ تاپ‌های نوت بوک 7 و 7 فورس سامسونگ با الگوبرداری از مک بوک پرو اپل رونمایی شدند

خانواده هواوی نووا 5 رونمایی شدند؛ هواوی نووا 5، 5 پرو و 5i

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر