فروش 1 میلیونی می بند 4 شیائومی تنها در 8 روز؛ رکورد جدیدی برای شیائومی

فروش 1 میلیونی می بند 4 شیائومی تنها در 8 روز؛ رکورد جدیدی برای شیائومی

می بند 4 شیائومی، نسل جدید دستبند سلامتی این کمپانی تنها در مدت 8 روز فروش 1 میلیونی را تجربه کرده است. خرید می بند 4 شیائومی را چطور میبینید؟

می بند 4 شیائومی، آخرین دستبند سلامتی این کمپانی است که 21 خردادماه رونمایی شد. این نسخه جدید از می بند که با قابلیت‌های بسیار بیشتری نسبت به می بند 3 راهی بازار شد، از صفحه نمایش رنگی و 77 واچ فیس جدید گرفته تا دقت بیشتر در سنجش حرکات ورزشی مخصوصاً شنا.

می بند 4 شیائومی نسبت به نسل قبلی این محصول نمایشگر OLED بزرگ‌تری دارد و همچنین شیائومی مدعی است که این ساعت هوشمند قادر است با یکبار شارژ بین 15 تا 20 روز دوام بیاورد. بنابراین با محصولی رو به رو هستیم که در بین نمونه‌های هم‌رده خود، بیشترین طول عمر باتری را دارد.

دستبند سلامتی Mi band 4 شیائومی

دستبند سلامتی Mi band 4 شیائومی 

 

خرید می بند 4 شیائومی؛ یک رکورد تازه برای این کمپانی

به نظر می‌رسد استقبال از Mi band 4 بی‌نظیر باشد زیرا این محصول که فعلاً در بازار چین ارائه شده است، در همین 8 روز اول عرضه، بیشتر از یک میلیون فروش را تجربه کرده است. این در حالی است که Mi band 4 هنوز در سایر نقاط جهان عرضه نشده است. ساکنان اروپا دومین گروهی خواهند بود که (از 26 ژانویه) امکان خرید این دستبند سلامتی را خواهند داشت.

بنا به اعلام شیائومی تقریباً در هر ساعت حدود 5000 دستگاه از Mi band 4 شیائومی به فروش رفته است که این آمار خود رکوردی جدید در خصوص گجت‌های پوشیدنی شیائومی به حساب می‌آید.

 

چرا خرید می بند 4 توصیه می‌شود

اگر شما هم به فکر خرید دستبند سلامتی هستید، Mi band 4 شیائومی را در ذهن خود نگه دارید زیرا این محصول در کنار قابلیت‌های بسیاری که دارد و بهبودهایی که نسبت به نسل قبل خود داشته است، قیمت فوق‌العاده مناسبی دارد. قیمت می بند 4 شیائومی برای محصول پایه تنها 21 یورو در نظر گرفته شده است و نسخه وایرلس این گجت پوشیدنی حدود 30 یورو قیمت گذاری شده است.

 

خرید ویژه می بند 4 شیائومی 

 

نظر شما درباره خرید می بند 4 شیائومی چیست؟ آیا قیمت این محصول نسبت به مشخصات و قابلیت‌هایش مناسب است؟ نظرات خود درباره این محصول را با ما و سایر کاربران فیسیت به اشتراک بگذارید.

 

اخبار مرتبط:

Miband 4 شیائومی با قیمت پایه 24 دلاری رونمایی شد

می بند 4 در مقابل می بند 3 شیائومی؛ کدامیک مناسب شماست؟

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر