نسخه بتا عمومی iOS 13 منتشر شد؛ چطور آن را نصب کنیم؟

نسخه بتا عمومی iOS 13 منتشر شد؛ چطور آن را نصب کنیم؟

نسخه بتا عمومی iOS 13 منتشر شد؛ چطور آن را نصب کنیم؟ این آموزش را در فیسیت ببینید.

در جریان WWDC 2019 اپل سیستم عامل‌های iOS 13، iPadOS، macOS Catalina وtvOS 13 را معرفی کرد. حالا پس از گذشت حدود یک ماه، نسخه بتا عمومی این سیستم عامل‌ها عرضه شده است. از آنجایی که سیستم عامل موبایلی اپل کاربران زیادی دارد، از این رو تصمیم گرفتیم که نحوه نصب سیستم عامل iOS 13 را به شما آموزش دهیم. با فیسیت همراه باشید.

 

چیزهایی که قبل از نصب نسخه بتا iOS 13 بدانید

سیستم عامل iOS 13 با هدف بهبود عملکرد همه آیفون‌ها، مخصوصاً گوشی‌های قدیمی‌تر که به واسطه نرم افزارهای جدید سرعتشان پایین می‌آمد، عرضه شده است. به ادعای اپل در iOS 13 سرعت باز شدن قفل آیفون با FaceID نسبت به نسخه قبلی حدوداً 30 درصد افزایش دارد و اپلیکیشن‌ها هم حدوداً دو برابر سریع‌‌تر اجرا می‌شوند.

یکی از مهم‌ترین تغییراتی که در iOS 13 شاهد آن هستیم، حالت تاریک یا همان dark mode است که باعث می‌شود در آیفون‌هایی که دارای نمایشگر OLED هستند، یعنی آیفون X و XS مکس، عمر باتری افزایش یابد. نسخه جدید سیستم عامل iOS قابلیت‌های جدید بسیاری دارد که می‌توانید در مقاله "iOS 13 منتشر شد؛ قابلیت‌های جدید چیست؟" آن‌ها را ببینید.

 

چه دستگاه‌هایی از iOS 13 پشتیبانی می‌کنند

در ادامه لیست دستگاه‌هایی که از iOS 13 پشتیبانی می‌کنند را آورده‌ایم:

  • آیفون XS و آیفون XS Max
  • آیفون 10 و آیفون XR
  • آیفون 8، آیفون 8 پلاس
  • آیفون 7، آیفون 7 پلاس
  • آیفون 6 اس و آیفون 6 اس پلاس
  • آیفون SE
  • آیپاد تاچ (نسل هفتم)

 

نحوه نصب نسخه بتا عمومی iOS 13

برای اینکه نسخه بتا عمومی iOS 13 را روی گوشی آیفون خود نصب کنید، کافی است مراحل زیر را طی کنید:

  1. حتماً از طریق مرورگر سافاری، وارد وب سایت رسمی نسخه بتا اپل شوید (این فرآیند با مرورگر کروم و هیچ مرورگر دیگری به جز سافاری ممکن نیست).
  2. در بالای صفحه وب روی دکمه Enroll Your Devices کلیک کنید. (شاید برای پیدا کردن دکمه نیاز داشته باشید که اسکرول افقی کنید.)
  3. در وسط صفحه گزینه iOS را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. در این مرحله به شما هشدار داده می‌شود که حتماً از محتویات گوشی خود پشتیبان تهیه کرده باشید.
  4. اسکرول رو به پایین کنید تا به گزینه Download profile برسید و روی آن ضربه بزنید.
  5. سپس گزینه Allow را انتخاب کنید. حالا پنجره‌ی pop-up نمایش داده می‌شود که می‌‌توانید ازطریق تنظیمات، پروفایل جدید را تنظیم کنید.
  6. وارد قسمت تنظیمات شوید. در قسمت بالای برنامه گزینه Profile Downloaded را می‌بینید. آن را انتخاب کنید تا بتوانید نسخه بتا عمومی iOS 13 را دریافت کنید.

 

اخبار مرتبط:

iOS 13 منتشر شد؛ قابلیت‌های جدید چیست؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر