چطور یک اپلیکیشن اندروید ناموجود در پلی‎استور را دانلود کنیم؟

چطور یک اپلیکیشن اندروید ناموجود در پلی‎استور را دانلود کنیم؟

در بیشتر مواقع گوگل پلی استور، هر اپلیکیشنی که لازم داشته باشیم را در خود دارد. برعکس آی‎او‎اس، اندروید به ما این امکان را می‎دهد تا از منابع دیگر نیز اپلیکیشن دانلود کنید و گاهی اوقات این میزان آزادی بسیار پرکاربرد است. برای مثال فرض کنید به دنبال اپلیکیشنی می‎گردید که برای کشور شما موجود نیست یا می‎خواهید آپدیت جدیدی را متحان کنید که هنوز روی پلی استور منتشر نشده است، یا حتی به دنبال نسخه‎ی قدیمی‎تری از یک اپلیکیشن بگردید نیاز به یک منبع دیگر برای نصب اپلیکیشن دارید. 

اول از همه به خاطر داشته باشید که همیشه بهترین کار این است که دانلودهای خود را تا حد امکان به پلی استور محدود کنید. برخلاف تصور خیلی‎ها اندروید اپلیکیشن‎های شخص ثالث را اسکن می‎کند و دانلود از منابع دیگر میزان خطر را افزایش می‎دهد. درنتیجه تنها زمانی از منابع دیگر استفاده کنید که راه دیگری ندارید و یا به آن منبع اعتماد کامل دارید. 

 

چطور اپلیکیشن مورد علاقه‎ی خود را پیدا و دانلود کنیم؟

• APKMirror.com را در مرورگر گوشی خود بیابید. اپ استورهای غیررسمی زیادی وجود دارد اما این برنامه توسط کسانی ساخته شده که وبلاگ Android Police را اداره می‎کنند. این منبع تمام اپلیکیشن‎ها را اسکن و تأیید می‎کند و تنها از منابع شناخته شده و معتبر استفاده می‎کند. خارج از پلی‎استور این سایت امن‎ترین منبع دانلود نرم‎افزار است. 

• از بین اپلیکیشن‌ها یکی را انتخاب کنید و یا اپلیکیشن مورد نظر خود را در کادر جست‎وجو کنید. 

• اگر چند نسخه از یک اپلیکیشن موجود باشد می‎توانید تاریخ و شماره نسخه را ببینید. نسخه‎ی مورد نظر خود و همچنین نام فایل را لمس کنید. سپس دکمه‎ی قرمز Download APK را در صفحه‎ی بعد بزنید. 

• گوشی به شما هشدار می‎دهد که دانلود از اپلیکیشن‎های ناشناخته خطرناک است. دکمه‎ی OK را فشار دهید. 

 

اپلیکیشن را نصب کنید 

• وقتی که دانلود کامل شد نوتیفیکیشن را لمس کنید تا روند نصب کامل شود. 

• اگر از یک نسخه‎ی بالای اندروید استفاده کنید گوشی به شما برای نصب از یک منبع غیرقانونی هشدار می‎دهد. به تنظیمات رفته و تاگل تغییر وضعیت را در حالت فعال قرار دهید. 

• Install را لمس کنید. 

• وقتی که نصب کامل شد یک صفحه‎ی تأیید می‎بینید. حال اپلیکیشن شما نصب شده می‎توانید با انتخاب گزینه‎ی Open و یا رفتن به کشو اپلیکیشن‎ها آن را اجرا کنید. 

 

بیشتر بخوانید:

نسخه بتا عمومی iOS 13 منتشر شد؛ چطور آن را نصب کنیم؟

چرا باید از یک دانلود منیجر اندروید استفاده کنیم؟

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر