برند اپل: بالاترین رتبه در بین برندهای برتر جهان در سال 2015

   
نام نویسنده:


تنها شرکت دیگری که توانسته افزایش 43 درصدی برند اپل را خنثی کند، فیسبوک است. فیسبوک نسبت به سال گذشته 54 درصد رشد داشته و ارزش برند آن 22 بیلیون دلار است.
این سومین سالی است که اپل در مقام اول قرار گرفته است و به نظر می رسد که هر سال در حال دور شدن از گوگل است. تفاوت ارزش برند گوگل و اپل در سال 2013، پنج بیلیون دلار بوده، در سال 2014، ده بیلیون دلار و امسال اپل فاصله خود را از گوگل به پنجاه بیلیون دلار رسانده است.
بعد از اپل و گوگل، شرکت های کوکا کولا، مایکروسافت، IBM، تویوتا، سامسونگ، GE، مک دونالدز و آمازون در رتبه های بعدی قرار دارند.
Jez Frampton، مدیرعامل Interbrand، می گوید: "گزارش بهترین برندهای جهانی، عوامل موفقیت یک برند در دنیای پیچیده و چندبخشی امروز را بررسی می کند. از آنجا که مردم تمایل زیادی به داشتن تجربه های فوری، شخصی و قابل توجه دارند، برندها نیز باید با همین سرعت خود را وفق و توسعه دهند."
Interbrand قیمت یک برند را با استفاده از تولیدات شرکت، عملکرد مالی خدمات آن شرکت و چگونگی تاثیرگذاری برند بر انتخاب خریداران تخمین می زند.

اخبار مرتبط

دیگر اخبار نویسنده

ارسال نظر


شخصی سازی Close
شما در این صفحه قادر به شخصی سازی نمیباشید