آپدیتی برای گلکسی بادز منتشر شد؛ بهبود کیفیت تماس و موسیقی

آپدیتی برای گلکسی بادز منتشر شد؛ بهبود کیفیت تماس و موسیقی

آپدیتی برای گلکسی بادز منتشر شد که بهبود کیفیت تماس و موسیقی را به دنبال دارد.

گلکسی بادز سامسونگ، هدفون بی سیم این کمپانی است که بسیار کوچک و کم وزن است و کاملا درون گوشی قرار می‌گیرد. سامسونگ ابتدا این محصول را به صورت رایگان به خریداران گلکسی اس 10 ارائه می‌داد اما پس از مدتی به دلیل تمام شدن موجودی این محصول، گلکسی بادز تقریبا کم یاب شد. حالا اما کاربران می‌توانند این محصول را به صورت کالایی مجزا از گلکسی اس 10 خریداری کنند.

گلکسی بادز سامسونگ را می‌توانیم به عنوان رقیبی برای ایرپاد اپل در نظر بگیریم. از نظر قیمتی تفاوت چندانی بین این دو محصول نیست اما کیفیت صدایی که این دو ایرفون ارائه می‌دهند و برتری یکی بر دیگری، هنوز هم بحثی است که کاربران در خصوص آن نظرات متفاوتی دارند. ایرپاد اپل کیفیت صدای خوبی دارد اما در بحث حذف نویز صد در صد نمی‌تواند صداهای اطراف را حذف کند. گلکسی بادز در طرف مقابل، کاملا درون گوشی قرار می‌گیرد و از این نظر شاید بهتر بتواند صداهای اطراف را حذف کند. با این وجود تاکنون مشکلاتی درباره کیفیت صدای گلکسی بادز مطرح شده است و سامسونگ هم برای رفع این مشکلات، به‌روزرسانی‌هایی را منتشر کرده است.

 

آخرین آپدیت گلکسی بادز

در آخرین به‌روزرسانی گلکسی بادز، سامسونگ علاوه بر ارتقا ویژگی‌ها، کیفیت تماس تلفنی و پخش موسیقی این ایرفون را هم ارتقاد داده است. همچنین در این آپدیت شاهد رفع شدن مشکل خطای موقتی که هنگام فعال‌شدن حالت Ambient Sound رخ می‌داد، هم هستیم. ضمنا نشانگر میزان باتری باقی‌مانده، طوری اصلاح شده که کمترین میزان باتری باقی‌مانده بین دو ایرباد را نشان دهد.

اگر شما هم از گلکسی بادز سامسونگ استفاده می‌کنید، می‌توانید این به‌روزرسانی را از طریق برنامه Galaxy Wearable دریافت کرده و نصب کنید. سپس کافی است وارد تنظیمات شده و از قسمت About Earbuds گزینه‌ی Update earbuds را انتخاب کنید.

 

مقالات مرتبط:

ایرپاد 2 در مقابل گلکسی بادز؛ کدام یک برنده رقابت است؟

بررسی ایرپاد 2؛ هدفون بی سیم جدید اپل با کیس شارژ بی سیم

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر