اولین تصاویر واقعی از گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شد

اولین تصاویر واقعی از گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شد

اولین تصاویر واقعی از گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شد.

هر روز به زمان رونمایی از گلکسی نوت 10، پرچمدار بعدی سامسونگ از سری گلکسی نوت نزدیک می‌شویم و با همین روند، هر روز شاهد شایعات بیشتر، جدیدتر و البته دقیق‌تری درباره این گوشی هوشمند هستیم.

تا به اینجا مشخص شده است که گلکسی نوت 10 مانند پرچمدار این کمپانی از خانواده گلکسی اس، یعنی گلکسی اس 10، از دوربین سلفی درون حفره نمایشگر بهره می‌برد اما گویا این حفره به جای قرار گرفتن در سمت چپ نمایشگر، در وسط قرار گرفته است.

همچنین بنا به شایعات انتظار داریم که گوشی هوشمند galaxy note 10 با دوربین چهارگانه اصلی و همچنین مجهز به قلم Spen راهی بازار شود.

از همان ابتدا شایعات زیادی نشان می‌داد که برای اولین بار سامسونگ در نظر دارد به جای یک گوشی از خانواده گلکسی نوت، دو گوشی با اندازه‌ها و تفاوت‌های جزیی از این خانواده را رونمایی کند. با توجه به این شایعات منتظر بودیم که یک نسخه پایه از این خانواده با نام گلکسی نوت 10 و یک نسخه دیگر با نام گلکسی نوت 9 پرو که از شبکه 5G بهره ببرد، را شاهد باشیم. حالا اما به نظر می‌رسد که سامسونگ به جای نام گلکسی نوت 10 پرو، می‌خواهد این گوشی را با نام گلکسی نوت 10 پلاس راهی بازار کند.

 

تصاویر واقعی از گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شد

حالا که حدود یک ماه تا رونمایی از این گوشی باقی مانده است، تصاویر واقعی از گلکسی نوت 10 توسط صفحه توییتر TechTalkTV منتشر شده است. براساس این تصاویر واقعی، مطابق با شایعات، دوربین سلفی این گوشی در میانه نمایشگر و درون حفره قرار گرفته است.

همچنین تصویری از پنل پشتی این گوشی هم منتشر شده که براساس آن، مطابق با رندرهایی که قبلا از این گوشی دیده بودیم، دوربین اصلی به صورت عمودی و در گوشه سمت چپ پنل قرار گرفته است. بنابراین حالا با اطمینان بیشتری می‌توانیم بگوییم که چینش افقی دوربین در این گوشی کنار گذاشته شده است.

البته این را هم بگوییم که نمی‌توان صد در صد به این تصاویر اعتماد کرد و ممکن است سامسونگ با یک گوشی کاملا متفاوت همه را شگفت‌زده کند.

 

 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر