مایکروسافت کورتانا را به یک اپلیکیشن جدا در ویندوز استور منتقل می‎کند

مایکروسافت کورتانا را به یک اپلیکیشن جدا در ویندوز استور منتقل می‎کند

مایکروسافت قصد دارد دستیار دیجیتالی کورتانا را ارتقا دهد. اما برای این کار اول آن را از ویندوز10 جدا خواهد کرد. در ابتدا این شرکت در آپدیت می 2019 ویندوز10  کورتانا را از نوار جست‎وجو جدا کرد و حال قصد دارد آن را به عنوان یک اپلیکیشن جداگانه به ویندوز استور منتقل کند. کورتانا بتا هم اکنون در استور موجود است و به نظر می‎رسد که مایکروسافت قصد دارد به طور کلی آن را از ویندوز10 جدا کند. 
مایکروسافت از اپلیکیشن بتا برای آپدیت کورتانا جدا از ویندوز10 استفاده می‎کند تا این دستیار دیجیتالی سریع‎تر قابلیت‌های جدید را دریافت کند. با این حال کورتانا به عنوان یک سرویس مبتنی بر وب ساخته شده درنتیجه به احتمال زیاد بدون ایجاد تغییرات اساسی در هسته‎ی ویندوز10 آپدیت خواهد شد. هنوز مشخص نیست که برنامه‎ی دقیق مایکروسافت چیست اما به نظر می‎رسد که با حالت بتا آپدیت ویندوز10 با نام رمز 19H2 مرتبط باشد.
مایکروسافت قصد دارد 19H2 را پیش از این آزمایش کند و قول داده بود که نسخه‎ی آزمایشی بهار منتشر می‎شود. این شرکت به طرز عجیبی در مورد 19H2 ساکت بوده است اما انتظار می‏رود که این آپدیت تا آخر امسال با کرنل لینوکس منتشر شود. مایکروسافت حتی آپدیت ویندوز2020 را پیش از 19H2 شروع کرده و آن را برای تسترها فرستاده است. 

 

بیشتر بخوانید:

بیل گیتس به بزرگ‎ترین اشتباه خود اعتراف کرد

مایکروسافت هشدار داد: آپدیت ویندوز10 دستگاه‎های بلوتوثی را متوقف می‎کند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر