آيفون 6 با يک مشکل ناشناخته روبرو شده است !

آيفون 6 با يک مشکل ناشناخته روبرو شده است !

اين مشکل ، بسياری از کاربران را ناراحت کرده است ، خاموش شدن دستگاه بيشتر در طول شب رخ می دهد ، از اين رو زنگی برای بيدار کردن افراد در هنگام صبح نواخته نمی شود . علاوه بر اين برخی از کاربران گفته اند ، دستگاه تا حدی گرم می شود . بخش پشتيبانی اپل برای حل اين مشکل به کاربران توصيه کرده است ، دستگاه را به روش زير مجددا راه اندازی کنند :

اين مشکل ، بسياری از کاربران را ناراحت کرده است ، خاموش شدن دستگاه بيشتر در طول شب رخ می دهد ، از اين رو  زنگی برای بيدار کردن افراد در هنگام صبح نواخته نمی شود . علاوه بر اين برخی از کاربران گفته اند ، دستگاه تا حدی گرم می شود . بخش پشتيبانی اپل برای حل اين مشکل به کاربران توصيه کرده است ، دستگاه را به روش زير مجددا راه اندازی کنند :

Settings> General >Reset All Settings

اما اين راهکار نيز اين مشکل را کاملا برطرف نکرده است . آخرين نسخه از سيستم عامل iOS 9 beta هم نتوانسته است راه حلی برای اين مسئله پيدا کند ، بنابراين انتظار می رود اپل بزودی يک راهکار جديد ارائه سازد .

 

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر