دارندگان گوشی‌های وان‎پلاس7 نوتیفیکیشن‎های عجیب دریافت می‎کنند

دارندگان گوشی‌های وان‎پلاس7 نوتیفیکیشن‎های عجیب دریافت می‎کنند

بسیاری از دارندگان گوشی‎های وان‌پلاس7 پرو گزارش کرده‎اند که دستگاهشان نوتیفیکیشن‎های اسپم دریافت می‎کند که محتوای آن‎ها یک سری کلمات بی معنی است. وان‎پلاس تأیید کرده که این نوتیفیکیشن‎ها نتیجه‎ی یک تست داخلی هستند و به تمام دستگاه‎ها در سراسر دنیا فرستاده شده‎اند. این شرکت اعلام نکرد که چند دستگاه دچار مشکل شده است. 
در بیانیه‏ای در تالار گفت‏وگوی وان‎پلاس، این شرکت اعلام کرد که نوتیفیکیشن‎ها مربوط به تست‎های داخلی برای آپدیت سیستمی اندروید کیو بوده است. این نوتیفیکیشن‎ها توسط پروتکل Google Firebase Cloud Messaging (FCM) فرستاده شده‎اند. این شرکت به کاربران اطمینان خاطر داد که داده‎های شخصیشان در خطر نیست. وان‌پلاس همچنین قول داد که دیگر چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. 
بسیاری از کاربران وان‎پلاس اسکرین‎شات‎هایی را روی توییتر منتشر کردند که دو پیام خاص، یکی با کاراکترهای لاتین و دیگری چینی را نشان می‎دهد. با ضربه زدن روی پیام صفحه‎ی مرورگر باز می‎شود اما هیچ نتیجه‎ای یافته نمی‏شود. 

 

بیشتر بخوانید:

10 سال با خانواده گلکسی؛ اولین گوشی گلکسی سامسونگ 10 ساله شد

خانواده هواوی P30؛ رکورد شکنی جدید هواوی در فروش 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر