گلکسی A80؛ گوشی میانرده شگفت‌انگیز سامسونگ وارد بازار شد

گلکسی A80؛ گوشی میانرده شگفت‌انگیز سامسونگ وارد بازار شد

گلکسی A80؛ گوشی میانرده شگفت‌انگیز سامسونگ وارد بازار شد.

اواخر فروردین ماه بود که سامسونگ از یک گوشی میانرده فوق‌العاده با نام گلکسی A80 همراه با ویژگی‌های منحصر به فردی مانند نمایشگر یکپارچه و بدون ناچ، دوربین کشویی و چرخان یکپارچه (دوربین واحد اصلی و سلفی) و همچنین باتری پرظرفیت رونمایی کرد.

حالا که تقریباً حدود 3 ماه از رونمایی این گوشی می‌گذرد، بالاخره انتظارها تمام شده و سامسونگ این گوشی رویایی را در برخی مناطق مانند آمریکای مرکزی، مالزی، آفریقا و اروپا برای فروش عرضه کرده است. البته بنا به بیانیه نماینده سامسونگ در ایران، این گوشی به زودی در ایران هم عرضه خواهد شد.

 

معرفی اجمالی از گوشی هوشمند گلکسی A80 سامسونگ

گوشی میانرده شگفت‌انگیز گلکسی A80 از نمایشگر 6.7 اینچی از نوع سوپر AMOLED با رزولوشن 1080 در 2400 پیکسل بهره می‌برد. قلب تپنده این گوشی پردازنده اسنپدراگون 730 هشت هسته‌ای است که با پردازنده گرافیکی آدرنو 618 جفت شده است. سامسونگ این گوشی را تنها در یک نسخه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت تولید کرده است و هیچ اسلات کارت حافظه‌ای هم برای آن در نظر نگرفته است. بنابراین از نظر حافظه هیچ جای انتخابی نخواهید داشت.

مهم‌ترین و جالب‌توجه‌ترین ویژگی گلکسی A80 که این گوشی را خاص کرده است، دوربین کشویی و چرخان آن است. سامسونگ یک پنل کشویی در این گوشی تعبیه کرده است که درون آن یک قسمت کوچک چرخان قرار داد و دوربین سه‌گانه‌ای با لنزهای 48 + 8 و یک دوربین TOF درون این بخش چرخان قرار گرفته است. این قسمت کاملاً می‌چرخد و به این ترتیب همان دوربین اصلی، به عنوان دوربین سلفی هم به کار رفته می‌شود.

سامسونگ این گوشی را به باتری 3700 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است که از شارژ سریع 25 واتی بهره می‌برد که ظرفیت بسیار خوبی برای استفاده روزانه است.

گوشی هوشمند Galaxy A80

گوشی هوشمند Galaxy A80

 

قیمت گلکسی A80

سامسونگ قیمت گوشی گلکسی A80 را حدود 780 دلار تعیین کرده است. قیمت این گوشی نسبتاً گران قیمت است. برای نمونه گلکسی A70 سامسونگ تنها 467 دلار قیمت دارد. اما فراموش نکنید که دوربین گلکسی A80 و مشخصات این گوشی فوق‌العاده قدرتمند است.

 

 

اخبار مرتبط:

گلکسی A80؛ شاهکار میانرده سامسونگ با دوربین کشویی و چرخان رونمایی شد

گلکسی نوت 10 را فراموش کنید، سامسونگ گوشی ارزان قیمت 5G عرضه می‌کند؛ گلکسی A90

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر