اولین سری گوشی‌های Mi CC9 شیائومی رونمایی شدند؛ قدرت، زیبایی و قیمت پایین در یک پکیج

اولین سری گوشی‌های Mi CC9 شیائومی رونمایی شدند؛ قدرت، زیبایی و قیمت پایین در یک پکیج

اولین سری گوشی‌های Mi CC9 شیائومی رونمایی شدند؛ قدرت، زیبایی و قیمت پایین در یک پکیج.

امروز اولین گوشی‌های سری CC شیائومی با نام‌های Mi CC9، MI CC9e و Mi CC9 میتو ادیتیشن رونمایی شدند، دستگاه‌هایی که شیائومی قول طراحی متفاوت و تأکید بر دوربین سلفی‌ بهتر و باتری پرظرفیت را برای آن‌ها داده بود. با فیسیت همراه باشید تا این گوشی‌ها را با هم بررسی کنیم.

 

گوشی هوشمند Mi CC9

این گوشی هوشمند از نمایشگر 6.39 اینچی از نوع سوپر AMOLED با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل ، همراه با ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. قلب تپنده این گوشی هم پردازنده اسنپدراگون 710 هشت هسته‌ای است که با پردازنده گرافیکی آدرنو 616 جفت شده است.

شیائومی این گوشی را با 6 گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه کرده است. البته اگر به حافظه بیشتری نیاز دارید می‌توانید از سیم کارت دوم به عنوان اسلات کارت حافظه استفاده کنید و کارت حافظه‌ MicroSD تا 256 گیگابایت را به آن اضافه کنید.

گوشی هوشمند Mi CC9 شیائومی از دوربین اصلی سه‌گانه با یک لنز 48 مگاپیکسلی از نوع واید با f/1.8، لنز دیگر 8 مگاپیکسلی اولتراواید و لنز عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی، بهره می‌برد. در ناچ قطره‌ای هم یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 قرار گرفته است که این دوربین سلفی از آواتارهای جدید میموجی (Mimoji) و حالت پرتره به کمک هوش مصنوعی برای ثبت عکس در محیط‌های کم نور بهره می‌برد.

شیائومی در مورد باتری هم سر قولش مانده و این گوشی را به باتری 4030 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 18 واتی مجهز کرده است که ظرفیت بسیار خوبی است.

طراحی این گوشی هم ویژه است، در واقع پنل جلویی و پشتی از جنس گلس و قاب بین دو پنل، فلزی است. شیائومی پنل پشتی این گوشی را به نحوی طراحی کرده است که نور را به شکل جالبی منعکس می‌کند و در اثر تابش نور، رنگ پنل پشتی تغییر می‌کند.

در آخر باید بدانید که شیائومی این گوشی را به اندروید 9.0 پای و واسط کاربری MIUI 10 مجهز کرده است.

گوشی هوشمند Mi CC9

گوشی هوشمند Mi CC9

 

 

قیمت گوشی شیائومی Mi CC9

شیائومی از همین امروز پیش‌فروش این گوشی را آغاز کرده است و از 5 جولای فروش رسمی این گوشی آغاز خواهد شد. این گوشی در سه رنگ سفید، آبی و مشکی راهی بازار خواهد شد و البته یک رنگ دیگر از این گوشی هم در آینده عرضه خواهد شد.

قیمت شیائومی Mi CC9 برای نسخه‌ای با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، 260 دلار و نسخه دیگر با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی حدود 290 دلار است.

 

گوشی هوشمند Mi CC9e

دومین گوشی این خانواده، Mi CC9e است که حرف” e” به عنوان مخفف کلمه Essential Edition به کار رفته است و به ادعای شیائومی همه عملکردهای اصلی Mi CC9 را دارد اما کمی کوچک‌تر است. این گوشی از نمایشگر 6.088 اینچی با رزولوشن 1560 در 720 پیکسل بهره می‌برد و مجدداً شاهد استفاده از همان ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر هم هستیم.

اصلی‌ترین تفاوت گوشی هوشمند Mi CC9e نسبت به نسخه اصلی، به پردازنده آن برمی‌گردد. قلب تپنده این گوشی پردازنده اسنپدراگون 665 هشت هسته‌ای است که با پردازنده آدرنو 610 جفت شده است.

شیائومی این گوشی را در سه مدل، یکی با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 4 یا 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، راهی بازار خواهد کرد.

 

قیمت گوشی Mi CC9e شیائومی

شیائومی بسته به مدل‌های مختلف، قیمت گوشی هوشمند Mi CC9e را از 189 دلار تا 232 دلار تعیین کرده است.

 

گوشی هوشمند Mi CC9 Meitu Edition

سومین گوشی این خانواده گوشی Mi CC9 Meitu Edition است که شباهت زیادی به Mi CC9 دارد اما در مورد دوربین متفاوت است. در واقع شیائومی سال گذشته شرکت میتو را خرید و حالا از فناوری‌های این شرکت در دوربین این گوشی استفاده کرده است. از این رو گوشی Mi CC9 Meitu Edition در خصوص ثبت تصاویر و فیلترهای زیباسازی، قدرت بالایی دارد.

این گوشی هوشمند از قابلیت‌هایی مانند حالت پرتره مبتنی بر هوش مصنوعی در نور محیطی کم، حالت پرتره ویدئویی و فیلترهای زیباسازی بهره می‌برد. از این رو برای تولید‌کنندگان محتوای ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی یک انتخاب بسیار عالی است.

این گوشی هوشمند شیائومی از پردازنده اسنپدراگون 710، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. شیائومی برای این گوشی رنگ خاصیِ سفید مرواریدی در نظر گرفته است که در تصویر زیر می‌بینید. این گوشی حدود 378 دلار قیمت‌گذاری شده است.

گوشی هوشمند Mi CC9 Meitu Edition

گوشی هوشمند Mi CC9 Meitu Edition

 

 

اخبار مرتبط:

فروش 1 میلیونی می بند 4 شیائومی تنها در 8 روز؛ رکورد جدیدی برای شیائومی

 

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

شایان

جمعه, 14 تیر 1398

شیائومی واقعاً برند خوبیه و همه ی گوشی ها در قیمت خودشون عالی هستن

پاسخ

ثبت نظر