يوفوريا با سيستم عامل اندرويد و قيمت ارزان تر صادر خواهد شد

يوفوريا با سيستم عامل اندرويد و قيمت ارزان تر صادر خواهد شد

اين دستگاه با قيمت باورنکردنی 115 دلار و سيستم عامل سيانوژن (Cyanogen) که از سيستم عامل اندرويد 5.0.2 گرفته شده بود به بازار آمد . اما به نظر می رسد ميکرومکس يوفوريا ديگر دستگاهی با سيستم عامل سيانوژن عرضه نمی کنند . زمانی ميکرومکس و سيانوژن با هم شريک بودند اما اين شراکت به دلايلی کم رنگ شد . شرکت يو ماه گذشته دستگاهی را با اندرويد 5.1.1 لولی پاپ (Lollipop) به بازار فرستاد . به نظر می رسد اين شرکت ديگر از سيستم عامل سيانوژن استفاده نمی کند .

اين دستگاه با قيمت باورنکردنی 115 دلار  و سيستم عامل سيانوژن (Cyanogen) که از سيستم عامل اندرويد 5.0.2 گرفته شده بود به بازار آمد . اما به نظر می رسد ميکرومکس يوفوريا ديگر دستگاهی با سيستم عامل سيانوژن عرضه نمی کنند . زمانی ميکرومکس و سيانوژن با هم شريک بودند اما اين شراکت به دلايلی کم رنگ شد . شرکت يو ماه گذشته دستگاهی را با اندرويد 5.1.1 لولی پاپ (Lollipop) به بازار فرستاد . به نظر می رسد اين شرکت ديگر از سيستم عامل سيانوژن استفاده نمی کند .

يو يوفوريا با قيمت ارزان تر به بازار عرضه خواهد شد !

اين دستگاه با همان مشخصات قبلی ولی با قيمت باورنکردنی 100 دلار بازار می آيد . کاربران در صورت تمايل می توانند اين گوشی را از سايت آمازون خريداری کنند . در جلو اين گوشی يک دوربين 8MP f/2.2 ، فلش LED و يک شاتر وايد انگل 5MP f/2.0 قرار گرفته است . اين دستگاه به يک باتری 2,230 mAh ، قابليت شارژ سريع ، 4G LTE و پشتيبانی دو سيم کارت نيز مجهز می باشد . ميکرومکس و سيانوژن حرفی از انحلال شراکت خود نزده اند بنابراين تا زمان اعلام خبری توسط يک منبع رسمی در زمينه جدايی اين شرکت ها ، نمی توان با اطمينان کامل گفت که اين شرکت ها به صورت مستقل از هم کار می کنند .

ZOKAEE40

ZOKAEE41

zokaee42

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی

مجتبی ذکایی فارغ تحصیل رشته مکانیک خودرو و مترجمی زبان انگلیسی است و هم اکنون در دانشگاه شهید باهنر کرمان در مقطع کارشناسی ارشد در رشته آموزش زبان انگلیسی مشغول به تحصیل می باشد . مجتبی به جهان خودرو ، سرعت ، موبایل و تجهیزات ارتباطی علاقه زیادی دارد .


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر