شرکت سامسونگ گوشی تاشو گلکسی فولد را تعمیر کرده است

شرکت سامسونگ گوشی تاشو گلکسی فولد را تعمیر کرده است

به گزارش بلومبرگ سامسونگ، گلکسی فولد را دوباره طراحی کرده تا مشکلات صفحه نمایش را حل کند. این محصول به زودی تجاری خواهد شد. البته شرکت سامسونگ هنوز هیچ تاریخ انتشاری اعلام نکرده و گفته می‎شود که این گوشی پس از مراسم معرفی گلکسی نوت10 منتشر خواهد شد. 
سامسونگ می‎گوید که نوار محافظ صفحه را طوری طراحی کرده که دیگر ممکن نیست آن را با دست جدا کرد. در طراحی قبلی نوار محافظ مانند یک نوار قابل جداسازی بود و باعث می‎شد که کاربران به اشتباه آن را جدا کنند، درحالی که این کار صفحه نمایش را خراب می‎کرد. 
البته هنوز مشخص نیست که سامسونگ لولاها را نیز تغییر داده یا خیر، چرا که لولاها طوری طراحی شده بود که گردوخاک و چیزهای کوچک درون آن قرار گرفته و باعث شکستن صفحه نمایش می‎شد. به گزارش بلومبرگ، فولد امسال منتشر خواهد شد. باید منتظر ماند و دید طراحی جدید به چه صورت است. 

 

بیشتر بخوانید:

10 سال با خانواده گلکسی؛ اولین گوشی گلکسی سامسونگ 10 ساله شد

گلکسی A80؛ گوشی میانرده شگفت‌انگیز سامسونگ وارد بازار شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر