استیکر چت جدید به استوری‌های اینستاگرام اضافه می‎شود

استیکر چت جدید به استوری‌های اینستاگرام اضافه می‎شود

اینستاگرام یک استیکر جدید به استوری خود اضافه کرده که توسط آن می‎توانید دوست‎های خود را به صورت مستقیم به یک چت گروهی دعوت کنید. البته این که چرا باید غریبه‎ها را به چت گروهی دعوت کنیم کمی عجیب است اما این قابلیت برای اینفلوئنسرهای اینستاگرام که هرکاری می‎کنند تا فالوور جذب کنند قابلیت جذابی خواهد بود. 
اینستاگرام مدام استیکرهای جدید به استوری‌های خود اضافه می‎کند. در ژوئن 2018 این شرکت استیکری به اینستاگرام اضافه کرد که به شما امکان اضافه کردن موزیک را به استوری می‎دهد. در ژوئیه 2018 استیکری به استوری اضافه شد که به شما امکان پرسیدن سوال از فالوورها را می‎دهد و حال نیز استیکر چت اضافه شده است. 

 

چطور از استیکر جدید چت اینستاگرام استفاده کنیم؟ 


استیکر چت جدید دقیقاً همان کاری را می‎کند که باید بکند. این استیکر مردم را به چت کردن با شما در اینستاگرام دعوت می‎کند. این استیکر جدید در منو با نام «Chat» پیدا می‌شود و در استوری به صورت «Join Chat» نمایش داده می‎شود. مانند تمام استیکرها شما می‎توانید آن را هرجای استوری قرار دهید. 
هرکسی که استیکر چت را ببیند می‎تواند روی آن کلیک کند. اگر روی آن کلیک کنید درخواست ورود در یک چت گروهی خصوصی را داده‎اید که کاربر آن را پست کرده است. این کاربر می‎تواند درخواست شما را قبول و یا رد کنند. 
چت گروهی در قسمت مسیج‎های دایرکت صورت می‎گیرد. کسی که استیکر چت را فرستاده می‌تواند هر زمان که خواست آن را پایان دهد. این فرد کنترل کامل گروه را در دست دارد. تصور می‎شود که اینفلوئنسرها از این استیکر چت برای دعوت فالوورها به نوشتن پیام به آن‎ها صورت بگیرد اما این که چه تعداد درخواست چت کردن بدهند ممکن است مشکل‎ساز شود. درنتیجه به نظر می‎رسد که مخاطب اصلی این قابلیت کاربرانی باشند که هنوز از اینستاگرام برای به اشتراک گذاری محتوا با دوستانشان استفاده می‎کنند. 

 

فیسبوک اینستاگرام را مجبور به تکامل می‎کند 


با توجه به اندازه‎ی جامعه‎ی اینستاگرام به نظر نمی‎رسد که این قابلیت تغییر بسیار زیادی ایجاد کند اما فیسبوک قصد دارد کاری کند که اینستاگرام به چیزی بیشتر از یک اپلیکیشن برای به رخ کشیدن سبک زندگی تبدیل شود. باید دید که چند نفر از قابلیت چت استیکر استفاده خواهند کرد. 

 

بیشتر بخوانید:

به فید اکسپلور اینستاگرام تبلیغات اضافه می‎شود

اینستاگرام بازیابی اکانت‌های هک شده را ساده‌ می‌کند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر