ویوو Z1 پرو؛ میانرده قدرتمند و ارزان قیمت ویوو رونمایی شد؛ نمایشگر بزرگ با باتری 5000 mAh

ویوو Z1 پرو؛ میانرده قدرتمند و ارزان قیمت ویوو رونمایی شد؛ نمایشگر بزرگ با باتری 5000 mAh

ویوو Z1 پرو؛ میانرده قدرتمند و ارزان قیمت ویوو رونمایی شد؛ نمایشگر بزرگ با باتری 5000 mAh.

این روزها کمپانی‌ها به سمت تولید گوشی‌های قدرتمند و در عین حال ارزان قیمت رفته‌اند. ویوو هم یکی از همین کمپانی‌هاست که امروز گوشی هوشمند ویوو Z1 پرو را معرفی کرده است. با فیسیت همراه باشید تا این گوشی را با هم بررسی کنیم.

 

بررسی گوشی هوشمند ویوو Z1 پرو

نمایشر بزرگ و روزنه‌دار

ویوو این گوشی میانرده جدیدش را به نمایشگر 6.53 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل مجهز شده است. ویوو در این گوشی ناچ را به کلی حذف کرده و در گوشه سمت چپ و بالای نمایشگر شاهد حفره‌ای هستیم که دوربین سلفی درون آن قرار گرفته است.

اگرچه ویوو تلاش کرده تا بیشترین استفاده از نمایشگر را ببرد، اما همچنان حاشیه باریکی در پایین نمایشگر در نظر گرفته شده است.

 

سخت افزاری قدرتمند و راضی‌کننده

گوشی میانرده ویوو Z1 پرو از پردازنده اسنپدراگون 712 ده نانومتریِ هشت هسته‌ای بهره می‌برد که با پردازنده گرافیکی آدرنو 616 جفت شده است. ویوو این گوشی را در سه مدل، یکی با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی، دیگری با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه قدرتمندتری با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد کرد. ضمنا اگر به حافظه بیشتری نیاز دارید، با استفاده از کارت حافظه MicroSD می‌توانید تا 256 گیگابایت به حافظه این گوشی اضافه کنید.

 

دوربین اصلی و سلفی

گوشی ویوو Z1 پرو از دوربین سه‌گانه اصلی با لنزهای 16 مگاپیکسلی (واید با f/1.8) و لنز 8 مگاپیکسلی (اولتراواید با f/2.2) و لنز عمق سنج 2 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد.

حفره بالای نمایشگر هم جایگاه دوربین 32 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 است.

در خصوص دوربین اصلی این گوشی از لنزهای با مگاپیکسل بالایی که این روزها در بین گوشی‌های هوشمند باب شده است، بهره نمی‌برد اما دوربین سلفی در حد بسیار خوبی است.

 

باتری پرظرفیت

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت این گوشی، باتری پرظرفیت آن است. ویوو Z1 پرو از باتری پرظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که حتی در گوشی‌های پرچمدار هم دیده نمی‌شود. ضمنا ویوو این گوشی را به شارژ سریع 18 واتی مجهز کرده است.

 

قیمت مقرون به صرفه

مهم‌ترین نکته مثبت این گوشی هم قیمت آن است. ویوو تنها قیمت 190 یورو را برای این گوشی قدرتمند در نظر گرفته است که یک مزیت رقابتی برای آن به حساب می‌آید.

 

مشخصات کلی ویوو Z1 پرو

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر