دوربین دوم پیکسل4 فقط برای عکاسی پرتره است

دوربین دوم پیکسل4 فقط برای عکاسی پرتره است

گوگل نشان داده که گوشی پیکسل4 دارای دو دوربین در پشت گوشی است اما این موضوع را مشخص نکرده بود که لنز دوم برای عکاسی تله فوتو است یا عکس‎های زاویه باز. نسخه‎ی جدید اپلیکیشن گوگل کمرا جواب این سوال را داده است: به گزارشXDA Developers، ساختار اپلیکیشنی که در نسخه‎ی منتشر شده از اندروید کیو موجود است شامل مرجع‎های کدی است که به طور خاص به «تله فوتو» اشاره دارد که نشان میدهد منظور لنز دوم پیکسل4 است. 
شاید با خود فکر کنید که گوشی‎های پیکسل هم اکنون نیز شات‌های پرتره بسیار خوبی می‎گیرند که در بعضی موارد حتی بهتر از آیفون و یا دیگر گوشی‎های اندروید است، اما از گوشی‎های پرچم‎دار اپل از داده عمق دار تصویربرداری شده توسط دو دوربین استفاده می‎کنند و تصویر طبیعی‎تری از سوژه و پیش زمینه‎ی تار درست می‎کنند اما عکس‎های گوگل تعادل خیلی خوبی بین پیش زمینه‎ی تار و سوژه برقرار نمی‎کنند. وجود لنز تله فوتو این مشکل را حل خواهد کرد. 
البته کمی عجیب است که شما هم اکنون می‎توانید با یک دوربین استاندارد یک پرتره بگیرید اما نمی‎توانید یک شات زاویه باز بگیرید مگر این که عکس‎ها را به هم بچسبانید. اگر گوگل در این زمینه از ال‎جی، سامسونگ و شرکت‌های دیگر تقلید می‎کرد بهتر است. حتی آیفون نیز قصد دارد در سیستم سه دوربینه خود عکس‎برداری زاویه باز را جای دهد. البته بسیاری از کاربران عاشق عکس‎برداری پرتره خواهند شد و این سبک عکاسی مخاطبین زیادی دارد. 
یک چیز جالب دیگر درمورد کد اپلیکیشن کمرا اشاره به دوربین جلوی IR است. ما هم اکنون می‎دانیم که قرار نیست در پشت پیکسل4 سنسور اثرانگشت وجود داشته باشد درنتیجه به نظر می‎رسد که گوگل در حال ساخت روش احراز هویت از طریق تشخیص صورت است. گوگل تمام تلاش خود را می‎کند تا پیکسل4 را به بهترین گوشی سال تبدیل کند. 

 

بیشتر بخوانید:

چرا گوگل تصاویر پیکسل4 را لو داد؟

گوگل عکس پیکسل‎4 را منتشر کرد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر