مایکروسافت به پنجاه میلیون کاربر ویندوز10 هشدار داد

مایکروسافت به پنجاه میلیون کاربر ویندوز10 هشدار داد

ویندوز10 هنوز هم امن نیست. در چند هفته‎ی گذشته مشکلات بسیار زیادی برای این سیستم عامل ایجاد شده و مایکروسافت نگران عملکرد سرویس‎های کلیدی است. اما امروز این شرکت به میلیون‎ها کاربر برای یک مشکل دیگر هشدار داده است. مایکروسافت به ده‎ها میلیون کاربر ویندوز10 هشدار داده که آپدیت جدید KB4501375 ممکن است Remote Access Connection Manager ویندوز را خراب کند. این موضوع می‎تواند مشکلات بسیار زیادی ایجاد کند. 
بزرگ‎ترین مشکلی که ممکن است پیش بیاید استفاده از VPN است. کار RASMAN مدیریت اتصال ویندوز10 به اینترنت است و یکی از وظایف آن مدیریت عملکرد صحیح VPN است. اگر به طور مداوم از نرم‎افزارهای VPN استفاده کنید این موضوع می‎تواند برایتان مشکل‎ساز شود. 
جالب اینجاست که مایکروسافت گفته این مشکل تنها ویندوز10 1903، یا با عبارتی آخرین نسخه‎ی این پلتفرم را تحت تأثیر قرار خواهد داد. مشکل اینجاست که ویندوز10 1903 تقریباً 50 میلیون کاربر دارد. مایکروسافت اعلام کرده که ویندوز10 حدود هشتصد میلیون کاربر در سراسر دنیا دارد، اما نسخه‎ی ویندوز10 1903 تنها شامل 6.3 درصد کل کاربران ویندوز10 است که حدود 50.4 میلیون کاربر می‎شود. البته این آمارها مربوط به ده روز پیش است و این احتمال وجود دارد که این تعداد بیشتر هم شده باشد. 

 

بیشتر بخوانید:

مایکروسافت اطلاعات بیشتری درمورد آپدیت مهم بعدی ویندوز10 منتشر کرد

مایکروسافت کورتانا را به یک اپلیکیشن جدا در ویندوز استور منتقل می‎کند

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید.

 

 

منبع خبر: forbes

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر