آنر پلی 8؛ پایین‌رده فوق‌العاده ارزان قیمت آنر رونمایی شد

آنر پلی 8؛ پایین‌رده فوق‌العاده ارزان قیمت آنر رونمایی شد

آنر پلی 8؛ پایین‌رده فوق‌العاده ارزان قیمت آنر رونمایی شد.

این روزها بیشتر از هر زمان دیگری کمپانی‌ها به تولید گوشی‌های ارزان قیمت روی آورده‌اند. زیر برند آنر از هواوی هم که دقیقاً با همین هدف راه‌اندازی شده بود. حالا امروز آنر یک گوشی فوق‌العاده ارزان قیمت به نام آنر پلی 8 (Honor Play 8) را رونمایی کرده است. با فیسیت همراه باشید که این گوشی جدید از برند آنر را به شما معرفی کنیم.

 

بررسی گوشی هوشمند آنر پلی 8

نمایشگر و طراحی؛ نه چندان به‌روز

آنر پلی 8 (Honor Play 8) از یک صفحه نمایش 5.71 اینچی از نوع LCD با رزولوشن +HD و نسبت ابعاد 19 به 9 بهره می‌برد. اگرچه این روزها در بین گوشی‌های هوشمند نمایشگرهای تمام صفحه و بدون حاشیه باب است و حتی بسیاری از کمپانی‌ها به دنبال روش‌هایی هستند که همان ناچ کوچک بالای نمایشگر را هم حذف کنند. برخلاف همه این تلاش‌ها، آنر در این گوشی به همان ناچ قطره‌ای اکتفا کرده و حتی شاهد حاشیه‌هایی در اطراف نمایشگر هستیم.

نمایشگر و بدنه و طراحی گوشی هوشمند آنر پلی 8

نمایشگر و بدنه و طراحی گوشی هوشمند آنر پلی 8

مشخصات سخت افزاری

آنر این گوشی هوشمند را به پردازنده چهار هسته‌ای Helio A22، همراه با 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز کرده است. البته بابت حافظه داخلی نگرانی نداشته باشید زیرا به واسطه کارت حافظه MicroSD می‌توانید تا 512 گیگابایت به حافظه این گوشی اضافه کنید و خوشبختانه برخلاف اکثر گوشی‌های هواوی، آنر پلی 8 از اسلات اختصاصی کارت حافظه بهره می‌برد و برای داشتن حافظه بیشتر، نیازی نیست بهای محدود شدن به یک سیم کارت را بپردازید.

 

دوربین اصلی و سلفی

این روزها گوشی‌های هوشمند بیشتر شبیه به یک دوربین شده‌اند و گوشی‌هایی با سه یا چهار دوربین اصلی چیز عجیبی نیست. با این وجود گوشی پایین‌رده و ارزان قیمت آنر پلی 8 از دوربین اصلی تک اصلی با لنز 13 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 بهره می‌برد. ناچ قطره‌ای بالای نمایشگر هم خانه دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با f/2.2 است.

آنر در این گوشی هوشمند سنسور اثرانگشت را حذف کرده و در عوض تکنولوژی face-Unlock را به کار برده است.

 

باتری و شارژ

آنر در این گوشی ارزان قیمت از یک باتری 3020 میلی آمپر ساعتی بهره برده است اما متأسفانه همچنان شاهد به کارگیری پورت MicroUSB قدیمی هستیم و این گوشی از شارژ سریع که این روزها حتی در گوشی‌های پایین‌رده هم به کار می‌رود، بی‌بهره است.

 

مشخصات کلی آنر پلی 8

  • نمایشگر: 5.71 اینچی با رزولوشن 720 در 1520 پیکسل
  • سیستم عامل: اندروید 9.0 پای
  • رابط کاربری: EMUI 9.0
  • فاقد سنسور اثر انگشت
  • دو سیم‌کارته
  • رنگ‌بندی: آبی تیره و مشکی

رنگبندی و پنل پشتی گوشی هوشمند آنر پلی 8

رنگبندی و پنل پشتی گوشی هوشمند آنر پلی 8

قیمت آنر پلی 8

همه کاستی‌های آنر پلی 8، مانند دوربین اصلی تک، رم پایین، حافظه داخلی کم، عدم پشتیبانی از شارژ سریع و نمایشگری با حاشیه، در برابر هزینه‌ای که برای این گوشی در نظر گرفته شده است، قابل چشم‌پوشی است. آنر تنها قیمت 120 دلار را برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته است که قیمت فوق‌العاده پایینی است.

آنر پلی 8 در مقایسه با عضو دیگری از همین خانواده، یعنی آنر 8S با همین میزان حافظه داخلی و رم، کمی ارزان قیمت‌تر است. در نهایت باید بگوییم که برگ برنده آنر پلی 8 قیمت فوق‌العاده پایین آن است.

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام همراهی کنید. 

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر