ابزار جدید اینستاگرام برای مبارزه با آزار و اذیت

ابزار جدید اینستاگرام برای مبارزه با آزار و اذیت

اینستاگرام دو ابزار جدید برای مبارزه با آزار و اذیت روی پلتفرم خود منتشر می‎کند. یکی از این ابزار که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده به مردم هشدار می‎دهد که نظراتشان توهین آمیز است و ابزار دیگر به کاربران این امکان را می‎دهد تا نگذارند افراد خاصی با آن‎ها ارتباط برقرار کنند. 

 

اینستاگرام: پلتفرمی برای افراد قلدر 


قلدری و آزار و اذیت یک مشکل بزرگ در دنیای آنلاین است و اینستاگرام یکی از پلتفرم‎هایی است که بسیاری از آن برای آزار رساندن به دیگران استفاده می‎کنند. دلیل اصلی این مشکل کاربران قالباً جوان اینستاگرام است و توسعه دهندگان این پلتفرم هرکاری می‎کنند تا با این مشکل مبارزه کنند. 

 

چطور جلوی آزار و اذیت روی اینستاگرام را بگیریم؟ 


در یک پست وبلاگی، آدام موسری، رئیس اینستاگرام درمورد این ابزارها توضیح می‎دهد. درحالی که این ابزارها عالی نیستند اما امید می‏رود که تأثیر مثبتی داشته باشند. اولین ابزار طراحی شده تا کاربران را به ایجاد روابط مثبت تشویق کند. اینستاگرام هم اکنون هم از هوش مصنوعی برای شناسایی و حذف محتوای آزار دهنده پس از انتشار است. حال هوش مصنوعی اینستاگرام می‎تواند نظرات آزار دهنده و توهین آمیز را حتی پیش از انتشار تشخیص دهد. 
فردی که در حال انتشار پست است پیامی دریافت خواهد کرد که از او پرسیده می‎شود آیا مطمئن هستند که قصد پست چنین نظری را دارند یا خیر. هدف این است که افراد قلدر کمی خجالت زده شوند و امید می‏رود که پیام خود را حذف کرده و چیزهای بهتری بگویند. 
ابزار دوم Restrict نام دارد و به شما کمک می‎کند تا نگذارید مورد آزار قرار بگیرید. محدود کردن یک نفر به این معنی است که این افراد فقط خودشان نظراتشان را زیر پست‎های شما می‎بینند و نمی‎توانند بفهمند شما چه زمانی آنلاین هستید. Restrict برای کسانی ساخته شده که می‏ترسند کسی را بلاک، آنفالو و یا ریپورت کنند. 

 

بیشتر بخوانید:

استیکر چت جدید به استوری‌های اینستاگرام اضافه می‎شود

به فید اکسپلور اینستاگرام تبلیغات اضافه می‎شود

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر