تصاویری از هواوی میت 30 پرو فاش شد، بازگشت ناچ بزرگ اما نمایشگری بدون حاشیه

تصاویری از هواوی میت 30 پرو فاش شد، بازگشت ناچ بزرگ اما نمایشگری بدون حاشیه

تصاویری از هواوی میت 30 پرو فاش شد، بازگشت ناچ بزرگ اما نمایشگری بدون حاشیه را در این گوشی انتظار داریم.

یکی از گوشی‌هایی که انتظار رونمایی آن را می‌کشیم، هواوی میت 30 پرو (Huawei mate 30 pro) است که این روزها شایعاتی درباره ظاهر آن در اینترنت موجود است. یکی از تصاویری که از این گوشی منتشر شده بود، نشان می‌داد که این گوشی هم مانند هواوی میت 20 پرو از دوربین چهارگانه بهره خواهد برد. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه از این گوشی منتشر شده است را با هم بررسی کنیم.

 

تصاویر فاش شده از هواوی میت 30 پرو

حالا تصاویری از این گوشی در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است که نسبت به تصاویر قبلی دقیق‌تر و واضح‌تر است زیرا از فاصله نزدیکی نسبت به گوشی گرفته شده است. قبلاً انتظار داشتیم که این گوشی با حفره‌ای درون نمایشگر معرفی شود اما حالا در این تصاویر تازه ناچ مستطیل ‌شکلی را در بالای نمایشگر می‌بینیم. به توجه به این ناچ بزرگ، به نظر می‌رسد که هواوی در نظر دارد فناوری تشخیص چهره سه‌بعدی را به هواوی mate 30 pro برگرداند. اما بعید نیست که شایعات قبلی هم صحت داشته باشد و نسخه معمولی این گوشی، یعنی هواوی میت 30 از حفره بالای نمایشگر بهره ببرد.

تصاویر فاش شده از گوشی هوشمند هواوی میت 30 پرو

تصاویر فاش شده از گوشی هوشمند هواوی میت 30 پرو

 

با توجه به تصاویر به نظر می‌رسد که حفره وسط ناچ مربوط به اسپیکر مکالمه باشد. اگر این حفره را کنار بگذاریم، به نظر می‌رسد که سایر حفره‌های روی ناچ، مانند هواوی میت 20 پرو باشد. با این وجود به نظر می‌رسد که ناچ بالای نمایشگر کمی باریک‌تر شده باشد و حاشیه‌های نمایشگر هم بسیار ظریف شده باشند. از طرفی به نظر می‌رسد که حاشیه‌های این گوشی به حدی خمیده شده باشند که درست انگار هیچ حاشیه‌ای اطراف نمایشگر وجود ندارد. با این اوصاف به نظر می‌رسد که عملاً صفحه نمایش به پنل شیشه‌ای پشت گوشی چسبیده باشد تا به این ترتیب حاشیه‌ای وجود نداشته باشد. با این وجود از تصاویر منتشر شده نمی‌توانیم تشخیص بدهیم که آیا بخشی از لبه، برای قرارگیری دکمه‌های فیزیکی باقی گذاشته شده است یا خیر.

همچنین با توجه به تصاویر درز پیدا کرده، بعید نیست که در این گوشی از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده شود و به نحوی دست کاربر در انتخاب شیوه باز کردن قفل گوشی باز باشد و بتواند از هر دو روش سنسور اثر انگشت و فناوری تشخیص چهره بهره ببرد.

 

هر آنچه درباره هواوی میت 30 پرو می‌دانیم

درزهای اطلاعاتی مربوط به پرچم‌دار بعدی هواوی از خانواده میت، به این تصاویر ختم نمی‌شود بلکه روز گذشته اطلاعات زیادی درباره این گوشی منتشر شده است. برای نمونه انتظار داریم که این گوشی از نمایشگر اولد 6.71 اینچی با رزولوشن +QHD و رفرش ریت 90 هرتز (refresh Rate) بهره ببرد.

درزهای اطلاعاتی دیگری نشان می‌دهد که این گوشی از پردازنده های‌ سیلیکون کایرین 985 همراه با مودم 5G بهره خواهد برد. دوربین چهارگانه اصلی (شبیه به هواوی میت 20 پرو) هم که در تصاویر قبلی به تأیید رسیده بود.

همچنین گفته می‌شود که این پرچم‌دار بعدی هواوی از باتری 4200 میلی آمپر ساعتی همراه با فناوری شارژ 55 واتی عرضه خواهد شد. ویژگی قابل توجه دیگری که احتمالاً در این گوشی شاهد خواهیم بود، پشتیبانی از شارژ معکوس 10 واتی است. اگر این موضوع صحت داشته باشد، به عبارتی هواوی در این زمینه از سامسونگ تقلید کرده است زیرا سامسونگ در گوشی‌های سری گلکسی اس 10 این قابلیت را به کار برده بود.

مسئله دیگر به سیستم عامل این گوشی برمی‌گردد. در حالی که هواوی تحت تحریم‌های آمریکا و البته گوگل است و این تحریم هواوی را در استفاده از سیستم عامل اندروید دچار مشکل خواهد کرد، اما به نظر می‌رسد که گوشی هوشمند هواوی mate 30 pro از سیستم عامل اندروید Q بهره ببرد.

 

اخبار مرتبط:

لیست کامل گوشی‌های هواوی که به اندروید Q آپدیت می‌شوند

 


1 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

علی

چهارشنبه, 09 مرداد 1398

سلام
جسارتا به جای ناچ بالای صفحه نمایش میتونید بگید لبک بالای صفحه نمایش. طوری نمیشه آ!!!

پاسخ

ثبت نظر