اولین تیزر رسمی آنر 9X به همراه مشخصات آن منتشر شد؛ میانرده زیبا (+ ویدیو)

اولین تیزر رسمی آنر 9X به همراه مشخصات آن منتشر شد؛ میانرده زیبا (+ ویدیو)

اولین تیزر رسمی آنر 9X به همراه مشخصات آن منتشر شد؛ ویدیو و مشخصات این میانرده زیبا را در فیسیت ببینید.

آنر، زیر برند اقتصادی هواوی، قصد دارد تا در هفته آینده از گوشی هوشمند آنر 9X رونمایی کند اما حالا و یک هفته مانده به رونمایی، طراحی پنل پشتی این گوشی به همراه مشخصاتش فاش شده است. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این گوشی می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

اولین تیزر رسمی آنر 9X

حالا که اولین تیزر رسمی از آنر 9X منتشر شده است، در تصویر این گوشی می‌بینیم که آنر 9X از دوربین اصلی سه‌گانه بهره خواهد برد و درست مانند پرچم‌داران این خانواده، یعنی آنر 20 و آنر 20 پرو، این گوشی هم به سنسور اثر انگشت در پنل پشتی مجهز خواهد شد. همچنین مشخص است که در پنل پشتی هم از همان طراحی گرادیانتی استفاده شده است.

 

مشخصات فاش شده آنر 9X

گذشته از تیزر رسمی این گوشی، برگه مشخصات کامل از آن هم در TENAAمنتشر شده است. مثلاً حالا می‌دانیم که آنر 9X از پردازنده کایرین 810 بهره خواهد برد. در واقع برای این گوشی دو شماره مدل HLK-AL00 و HLK-TL00 تعیین شده است که از 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برند. البته گفته می‌شود که به واسطه کارت حافظه MicroSD می‌توان تا 512 گیگابایت به حافظه این گوشی اضافه کرد. پس نگران حافظه هم نباشید.

در هر دو تیزر و برگه مشخصات تأیید شده است که این گوشی از دوربین اصلی سه‌گانه بهره می‌برد اما تنها به دو لنز آن اشاره شده است. گویا لنز اصلی 48 مگاپیکسلی و لنز دیگر 2 مگاپیکسلی و از نوع عمق‌سنج خواهد بود.

همچنین می‌دانیم که این گوشی از نمایشگر ال سی دی 6.59 اینچی بهره خواهد برد. از جمله ویژگی مهم دیگر این گوشی، به باتری 3900 میلی آمپر ساعتی و سیستم عامل اندروید 9.0 می‌توانیم اشاره کنیم.

مسئله دیگر به وزن و اندازه این گوشی برمی‌گردد. گویا این گوشی حدود 206 گرم وزن خواهد داشت و ابعادش هم 163.1 در 77.2 در 8.8 میلی متر خواهد بود. با این اوصاف با یک گوشی بزرگ و سنگین وزن مواجه خواهیم بود.

جعبه گوشی آنر 9X

جعبه گوشی آنر 9X

 

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر