Dr. Mario World به گوشی‎های موبایل می‎آید

Dr. Mario World به گوشی‎های موبایل می‎آید

نینتندو اخیراً جدیدترین بازی موبایل خود، دکتر ماریو را به گوشی‎های هوشمند آورده است. Dr. Mario World هم اکنون برای پلتفرم‎های اندروید و آی‎او‎اس موجود است. این بازی برای کسانی که با سری بازی‎های سوپر ماریو آشنایی دارند بسیار جذاب خواهد بود. 
دکتر ماریو برای اولین بار در سال 1990 برای کنسول‎های نس و گیم‎بوی منتشر شد. این بازی از آن زمان بارها و برای کنسول‎های مختلف از جمله 3DS و Wii U منتشر شده و حال با عنوان Dr. Mario World به گوشی‎های موبایل می‎آید. 

 

Dr. Mario World چیست؟ 


در Dr. Mario World، شما در نقش دکتری هستید که می‎کند ویروس‎ها را بکشد. برای این کار شما باید قرص‎های رنگی را در مکان درست خود قرار دهید. درست مانند نسخه‎ی Tetris، اما با این فرق که به جای بلوک شما با قرص سروکار دارید. مانند بیشتر گیم‎های موبایل، Dr. Mario World رایگان است اما خرید درون بازی امکان پذیر خواهد بود. البته لازم نیست پولی خرج کنید و به رایگان نیز می‎توانید از این بازی لذت ببرید. 
شما می‎توانید با پرداخت پول الماس بخرید و از آن برای خرید سکه، قلب و چیزهای دیگر استفاده کنید. شما برای بازی به قلب نیاز دارید و هر مرحله را که رد کنید یک قلب جایزه می‎گیرید. اما اگر قلب‎های شما تمام شوند برای این که دوباره بتوانید بازی کنید باید نیم ساعت صبر کنید. 
اگر قبلاً کندی کراش ساگا بازی کرده باشید با این روند آشنا هستید و خودتان باید انتخاب کنید که قصد دارید با پرداخت پول به بازی ادامه دهید یا این که صبر کنید. درضمن امکان بازی مولتی‎پلیر آنلاین نیز وجود دارد. 
Dr. Mario World برای هرکسی که عاشق بازی‎های نینتندو و یا پازل است جذاب خواهد بود. هردو حالت سینگل پلیتر و مولتی پلیر بسیار هیجان انگیز هستند. پس از سال‎ها مقاومت به نظر می‎رسد که نینتندو بالاخره تصمیم گرفته به دنیای گیمینگ موبایل قدم بگذارد و Dr. Mario World یک بازی خیلی خوب و دوست‎داشتنی است که قطعاً عاشق آن خواهید شد. 

 

بیشتر بخوانید:

فصل ده فورتنایت، نیازمند تغییراتی در سیستم

Cyberpunk 2077 با حضور کیانو ریوز بهار سال آینده منتشر خواهد شد

 

ما را در شبکه‌های اجتماعی مختلف تلگرام، روبیکا، توییتر، اینستاگرام، سروش همراهی کنید. 

 

منبع خبر: makeuseof

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر