ارزجو؛ اولین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی را ارائه میکند (الکامپ 98)

ارزجو-در-الکامپ-98-حضور-یافت_1563621241.jpg

ارزجو؛ اولین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی را ارائه میکند. (الکامپ 98)

الکامپ 98 در جریان است، بزرگ‌ترین رویداد تکنولوژیک کشور که جایگاهی بسیار خوب برای معرفی استارتاپ‌ها و عملکرد و دستاوردهای آن‌هاست. این روزها حوزه ارز دیجیتال در سراسر دنیا معروف شده است و در ایران هم افراد زیادی به این حوزه روی آورده‌اند. اگرچه هنوز قوانین مشخصی برای فعالیت در حوزه رمز ارزها تصویب نشده است اما یکی از استارتاپ‌های حاضر در الکامپ 98 در همین زمینه فعالیت داشته است. با فیسیت همراه باشید تا ارزجو را به شما معرفی کنیم.

ارزجو؛ اولین کیف پول دیجیتالی ایرانی

استارتاپ مورد بحث، ارز جو است، استارتاپی که اولین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی را توسعه داده است، چیزی که به شدت جای خالی آن در صنعت ارزهای دیجیتال در ایران حس می‌شد.

ارزجو انواع خدمات مربوط به حوزه بلاک چین را برای کاربران فراهم می‌کند و در تلاش است تا جدیدترین راهکارها و خدمات بین‌المللی را برای کاربران ایرانی فراهم کند. این استارتاپ در زمینه ارائه ویزا و مستر کارت بانکی، خدمات پی پال، خدمات وسترن یونیون، گیفت کارت، شماره تلفن اختصاصی بین المللی و... فعالیت دارد.

با این وجود ارزجو سرویس‌های اختصاصی خود را هم ارائه کرده است. یکی از سرویس‌های اختصاصی این استارتاپ بومی، کیف پول ارز دیجیتال است که اولین کیف پول رمز ارز بومی است. ارزجو، نخستین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی مشخصات و ویژگی‌های زیر را دارد:

  • امکان دریافت و ارسال در هر زمان
  • امکان تبادی سریع با سایر کاربران
  • ارائه گزارش کامل از تراکنشات
  • پشتیبانی 24 ساعته
  • سرعت بالای انتقال
  • امن و قابل اعتماد
  • کارمزد پایین

در حال حاضر کیف پول ارز دیجیتال ارزجو تنها از بیت کوین پشتیبانی می‌کند اما گویا قرار است این کیف پول در آینده نزدیک از سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم و لایت کوین و... هم پشتیبانی کند.

مشخصات کیف پول ارز دیجیتال بومی ارزجو

تاریخچه ایجاد ارزجو

شرکت هلدینگ بین المللی چیتا با تعدادی جوان با انگیزه و دانش آموخته، هماهنگ با پیشرفت سریع تکنولوژی در زمینه فناوری اطلاعات، با گرایش طراحی و تولید نرم افزار، از سال 1384 فعالیتش را آغاز کرد. سپس این مجموعه، واحد جدیدی به نام ارزجو را تاسیس کرده و در زمینه اطلاع‌رسانی ارز دیجیتال، فروش آنلاین، ارائه مشاوره، پشتیبان آنلاین، اخذ ویزا و همچنین ثبت شروع به فعالیت کرد.

به گفته خود استارتاپ ارزجو، این مجموعه قصد دارد تا فناوری بلاک چین و کریپتوکارنسی را به صورت گسترده در محیط آموزشی و پژوهشی بازگو کند. در واقع ارزجو با هدف بالا بردن سطح دانش و اطلاعات کاربران و مدیران و کارشناسان و استفاده صحیح از این فناوری با ارتقای سطح کمی و کیفی و با اصول اخلاقی و حرفه‌ای شکل گرفته است.

تیم ارزجو تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین خدمات و اطلاع‌رسانی را به کاربران ارائه دهد و رضایت کاربران عزیز را کسب کند ضمناً سایت ارز جو کلیه خدمات خود را با تکیه بر دانش و تجربه کارشناسان خود در قالب یک کار گروهی ارائه می‌کند.

حضور ارزجو در الکامپ 98

ارزجو از اولین روز برگزاری نمایشگاه الکامپ 98، یعنی از 27 تیرماه تا فرداد 30 تیرماه در این رویداد حضور دارد. در غرفه ارزجو در سالن 8 و 9 می‌توانید این استارتاپ بومی را از نزدیک ببینید.

اخبار مرتبط:

وعده وزیر ارتباطات: امکان تبدیل ADSL به VDSL از امروز (سرویس سورینو)

منبع خبر: فیسیت


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر