اسنپ حامی توان تِک در الکامپ 98 است؛ اشتغال 4200 راننده دارای معلولیت در یک سال

اسنپ حامی توان تِک در الکامپ 98 است؛ اشتغال 4200 راننده دارای معلولیت در یک سال

اسنپ حامی توان تِک در الکامپ 98 است. این تاکسی آنلاین در یک سال گذشته 4200 راننده دارای معلولیت را به اشتغال درآورده است.

بیست و پنجمین دوره الکامپ، الکامپ 98 در جریان است. یکی از بخش‌هایی که برای دومین بار متوالی در جریان این نمایشگاه حضور دارد، توان تِک است و امسال غرفه این بخش در مرکز سالن الکام استارز است.

 

توان تِک چیست؟

رویداد توان ‌تِک بخشی از مجموعه مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد است که هدف آن اشتغال افراد دارای معلولیت با تأکید بر روش اشتغال حمایت شده و تغییر نگرش جامعه نسبت به این افراد است. حضور این بخش در رویداد الکامپ اما با هدف معرفی استارتاپ‌های راه‌اندازی شده توسط افراد توان یاب و همچنین معرفی شرکت‌هایی که خدماتی را به توان ‌یاب‌ها ارائه می‌دهند، است.

 

اسنپ حامی توان تِک

حالا و در جریان رویداد الکامپ 98، اسنپ در این بخش حضور یافته است و به این شیوه حمایت خود از افراد توان یاب را اعلام کرده است. در واقع اسنپ به عنوان بزرگ‌ترین تاکسی اینترنتی ایرانی، مدت‌هاست که برای تسهیل اشتغال و فعالیت افرادِ دارای معلولیت در جامعه تلاش می‌کند و از سال 96 هم اسنپ رانندگان توان یاب را از پرداخت کمیسیون معاف کرده است.

به نظر می‌رسد که این اقدام اسنپ کاملاً مفید هم بوده است زیرا گویا تنها در یک سال گذشته 4200 راننده که معلولیت داشته‌اند، در اسنپ ثبت نام کرده‌اند. فعالیت افراد دارای معلولیت در اسنپ به اینجا ختم نمی‌شود بلکه در مجموع حدود 10 هزار نفر از افراد توان یاب در اسنپ مشغول به کار هستند و جالب اینکه حدود 9.5 میلیون از کل سفرهای اسنپ توسط افراد معلول انجام می‌شود.

اسنپ برای اینکه حمایت‌هایش از افراد معلول شاغل در این تاکسی اینترنتی را نمایش دهد، اینفوگرافیک زیر را ارائه داده است.

اسنپ حامی توان تِک

اسنپ حامی توان یاب ها

 

 

اخبار مرتبط:

وعده وزیر ارتباطات: امکان تبدیل ADSL به VDSL از امروز (سرویس سورینو)

ارزجو؛ اولین کیف پول ارز دیجیتال ایرانی را ارائه میکند (الکامپ 98)

 

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر