مودم اینترنت داخلی به تولید انبوه می‌رسد؛ ایرانسل نقش اصلی این داستان است

مودم اینترنت داخلی به تولید انبوه می‌رسد؛ ایرانسل نقش اصلی این داستان است

مودم اینترنت داخلی به تولید انبوه می‌رسد؛ ایرانسل نقش اصلی این داستان است.

دیروز، 30 تیرماه 98 آخرین روز برگزاری نمایشگاه الکامپ 98 بود و در آخرین ساعات این رویداد اتفاق مثبتی افتاد، ایرانسل به همراه یک شرکت دانش‌بنیان دیگر توافق کردند تا مودم‌های اینترنت داخلی را ساخته و آن را در کشور به تولید انبوه برسانند.

این همکاری بین مدیرعامل ایرانسل، بیژن عباسی آرند و مدیرعامل شرکت اتصال صنعت میانه (ESM)، محمد جابری صورت گرفته است. ایرانسل که به عنوان اپراتور برتر در هشتمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات در حوزه خرید برتر تولیدات داخلی معرفی شده است، در این همکاری، هدف حمایت از تولیدات شرکت‌های تولید کننده داخلی را دنبال می‌کند. این دو شرکت در مراحل اولیه به این توافق رسیده‌اند که سه مدل مودم همراه، ثابت و دوگانه (هر دو مودم ثابت و همراه) را تولید کنند.

به گفته ایرانسل، این شرکت بعد از ارزیابی‌های کارشناسی که حالا هم در حال انجام دادن آن است، در مرحله او 15 هزار سفارش مودم و در مرحله بعد 50 هزار سفارش مودم را به ثبت رسانده و تولید و عرضه کند. این شرکت سعی دارد تا با شناسایی و حمایت از محصولات، ایده‌ها و خدمات شرکت‌های داخلی، سهم بازار ارائه دهندگان داخلی را در بازارهای حوزه تله‌کام افزایش دهد.

البته ناگفته نماند که پیش از این همکاری هم مودم‌های داخلی دیگری ساخته شده بودند اما هیچ کدام از این مودم‌ها به تولید انبوه نرسیده بودند، کاری که حالا ایرانسل به همراه شرکت اتصال صنعت میانه (ESM)، قصد انجام آن را دارند.

 

اخبار مرتبط:

کارت اعتباری برای ایرانی‌ها صادر می‌شود؛ کارت اعتباری ایرانیان (الکامپ 98)

جذاب‌ترین بازیگران الکامپ 98؛ استارتاپ‌های کاربردی و خلاقانه الکامپ 98 را بشناسید


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر