آنر 9X و 9X پرو رونمایی شدند؛ قدرتمندانی خوش قیمت

آنر 9X و 9X پرو رونمایی شدند؛ قدرتمندانی خوش قیمت

آنر 9X و 9X پرو؛ قدرتمندانی خوش قیمت از برند آنر رونمایی شدند.

آنر زیربرند اقتصادی هواوی ساعتی پیش از دو گوشی هوشمند آنر 9X و آنر 9X پرو رونمایی کرد که تقریبا هر دو شبیه به هم هستند. با فیسیت همراه باشید تا بررسی اجمالی از این دو گوشی داشته باشیم.

 

بررسی گوشی هوشمند آنر 9X

نمایشگر

گوشی هوشمند آنر 9X یک نمایشگر 6.59 اینچی از نوع LCD با رزولوشن 1080 در 2340 پیکسل بهره می‌برد که شبیه به گوشی هوشمند P Smart Z است. آنر این گوشی را به صورت تمام صفحه طراحی کرده است و ناچ را کلا از بالای نمایشگر حذف کرده است و در عوض به دوربین سلفی pop-up روی آورده است. در این پنل هم آنر یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 قرار داده است.

آنر 9 ایکس پرو

آنر 9 ایکس پرو

 

سخت افزار

قلب تپنده این گوشی پردازنده هشت هسته‌ای های سیلیکون کایرین 810 هفت نانومتری است که با پردازنده گرافیکی Mali-G52 جفت شده است. آنر این گوشی را در چندین مدل با حافظه داخلی و رم مختلف به صورت زیر عرضه خواهد کرد:

  • 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی
  • 6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی

البته اگر به حافظه بیشتری در این گوشی نیاز دارید، می‌توانید با کارت حافظه MicroSD تا 512 گیگابایت به حافظه آن اضافه کنید.

 

دوربین اصلی و سلفی

گوشی هوشمند آنر 9X از دوربین دوگانه اصلی با لنزهای 48 مگاپیکسلی (از نوع واید، با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8) و 2 مگاپیکسلی (دوربین عمق‌سنج) بهره می‌برد. در پنل pop-up این گوشی هم دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 قرار گرفته است.

 

سایر مشخصات و قیمت

آنر 9X از یک باتری لیتیوم یونی 4000 میلی آمپر ساعتی غیرقابل تعویض بهره می‌برد و در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز و با قیمت 180 یورو عرضه خواهد شد.

 

بررسی آنر 9X پرو

نسخه پرو این گوشی از همان نمایشگر با همان اندازه و همان رزولوشن، همان پردازنده، همان دوربین سلفی pop-up با لنز 16 مگاپیکسلی و همان باتری 4000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. تنها تفاوتی که آنر 9X پرو نسبت به نسخه معمولی آن دارد، میزان رم و حافظه داخلی است که در این گوشی با دو مدل با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی مواجه هستیم. تفاوت دیگر به دوربین‌ اصلی برمی‌گردد. این گوش از دوربین اصلی سه‌گانه با لنزهای 48 مگاپیکسلی، 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی مجهز شده است. با توجه به این تفاوت‌ها و ارتقا‌ها، این گوشی 290 یورو قیمت گذاری شده است.

 

اخبار مرتبط:

ROG Phone 2؛ گوشی گیمینگ بی‌نظیر ایسوس با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس و باتری 6000mAh

گلکسی A9 در مقابل گلکسی A70 سامسونگ؛ جدال دو میانرده قدرتمند و زیبا

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر