مشخصات کامل گلکسی نوت 10 و 10 پلاس فاش شد

مشخصات کامل گلکسی نوت 10 و 10 پلاس فاش شد

مشخصات کامل گلکسی نوت 10 و 10 پلاس قبل از رونمایی فاش شد.

بنا به شایعات سامسونگ در نظر دارد در تاریخ 16 مرداد ماه دو پرچم‌دار جدید خود، گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس را رونمایی کند. در این مدت شایعات زیادی درباره این گوشی‌ها منتشر شده است. حالا اما دوباره مشخصاتی از این گوشی‌ها منتشر شده است که گویا کامل است، برخی تأییدی بر شایعات قبلی است و برخی دیگر مشخصاتی است که تا کنون اطلاعاتی درباره آن منتشر نشده بود. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این گوشی‌ها منتشر شده است را با هم بررسی کنیم.

 

مشخصات فاش شده گلکسی نوت 10

بنا بر اطلاعات فاش شده گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 از نمایشگر 6.3 اینچی با رزولوشن 1080P بهره می‌برد. ظاهر این گوشی اما با آنچه که پیش‌تر به نمایش گذاشته شده بود کاملاً مطابقت دارد، همان دوربین اصلی عمودی، دوربین سلفی قرار گرفته درون روزنه و وسط نمایشگر و همان قلم S-pen با رنگ آبی و مشکی. اما این بار گفته می‌شود که قلم S-pen به کار رفته در این گوشی هوشمند قابلیت‌های خاصی خواهد داشت و عملکرد آن هم بهبود خواهد یافت، از جمله این قابلیت‌ها می‌توانیم به حسگر حالت پرواز، حالت شب در دوربین جلو، فوکوس زنده و زوم با صدا حین ضبط ویدیو و... اشاره کنیم.

در مورد پردازنده مطمئن هستیم که گلکسی نوت 10 حداقل از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می‌برد اما از آنجایی که به تازگی نسخه پلاس این پردازنده (اسنپدراگون 855 پلاس) عرضه شده است و در گوشی هوشمند ROG Phone 2 هم به کار رفته است، بعید نیست که گلکسی نوت 10 هم به این پردازنده مجهز شود. گفته می‌شود که گوشی هوشمند Galaxy Note 10 سامسونگ تنها در یک نسخه، با 8 گیگابایت حافظه داخلی و 256 گیگابایت رم راهی بازار خواهد شد که اعداد خوبی برای این سخت افزارها هستند.

همان‌طور که قبلاً می‌دانستیم، گلکسی نوت 10 با دوربین سه‌گانه اصلی راهی بازار خواهد شد که دارای سه لنز 12 مگاپیکلسلی (اصلی)، 12 مگاپیکسلی (تله فوتو) و 16 مگاپیکسلی (واید) خواهد بود. ضمنا دوربین سلفی آن هم 10 مگاپیکسلی است.  اطلاعات دیگری که درباره این گوشی فاش شده است به باتری آن برمی‌گردد. گلکسی نوت 10 از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد که به شارژ سریع 25 واتی مجهز شده است. گفته می‌شود که این گوشی در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز راهی بازار خواهد شد.

مشخصات اصلی فاش شده گلکسی نوت 10

مشخصات اصلی فاش شده گلکسی نوت 10

 

مشخصات لو رفته گلکسی نوت 10 پلاس

همان‌طور که می‌دانید این نخستین باری است که سامسونگ تصمیم دارد دو گوشی از خانواده گلکسی نوت را معرفی کند، نسخه‌ای که گلکسی نوت 10 پلاس نام دارد. این گوشی کمی بزرگ‌تر از نسخه معمولی خواهد بود و به نمایشگر 6.8 اینچی با رزولوشن 1440P مجهز خواهد شد.

در مورد پردازنده مرکزی گلکسی نوت 10 پلاس هم همان انتظار را داریم، یعنی به کار گیری اسنپدراگون 855 یا نسخه پلاس آن. مجدداً گفته می‌شود که این گوشی تنها در یک نسخه راهی بازار خواهد شد. گویا حافظه داخلی این گوشی همان 256 گیگابایت اما رم به کار رفته در آن 12 گیگابایت خواهد بود و این بیشترین میزان رمی است که تا کنون در گوشی‌های هوشمند به کار رفته است.

باتری این گوشی هم نسبت به نسخه اصلی بیشتر خواهد بود، گفته می‌شود این گوشی از باتری 4300 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد و به شارژ سریع 45 مجهز خواهد شد. با این اوصاف از نظر باتری، گلکسی نوت 10 پلاس یک سر و گردن بالاتر از نسخه معمولی خواهد بود.

تفاوت دیگری که در مورد دو نسخه گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس به چشم می‌خورد، تفاوت در دوربین آن‌هاست. نسخه پلاس این گوشی به دوربین چهارگانه اصلی مجهز خواهد شد که سه لنز قبلی همچنان جز این دوربین هستند اما یک دوربین ToF هم به این گوشی اضافه شده است.

قلم S-pen این گوشی اما مشابه نسخه معمولی خواهد بود در عوض رنگ‌بندی نسخه پلاس کمی متفاوت خواهد بود و علاوه بر رنگ‌های سفید و مشکی، یک رنگ کریستال گرادیانت را هم در این گوشی خواهیم دید.

مشخصات لو رفته گلکسی نوت 10 پلاس

 

اخبار مرتبط:

همه اخبار مربوط به گلکسی نوت 10

پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس معرفی شد؛ قدرت‌نمایی هرچه بیشتر برای گیمرها

ROG Phone 2؛ گوشی گیمینگ بی‌نظیر ایسوس با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس و باتری 6000mAh

 

 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر