دستبند هوشمند آنر بند 5 رونمایی شد؛ رقیبی جدی برای می بند 4 شیائومی

دستبند هوشمند آنر بند 5 رونمایی شد؛ رقیبی جدی برای می بند 4 شیائومی

دستبند هوشمند آنر بند 5؛ رقیبی جدی برای می بند 4 شیائومی رونمایی شد.

تنها حدود یک ماه از زمان عرضه می بند 4 شیائومی می‌گذرد که حالا آنر، زیربرند اقتصادی از هواوی، دستبند سلامتی جدید خود را با نام آنر بند 5 (Honor Band 5) و در کنار دو گوشی هوشمند آنر 9X و 9X پرو رونمایی کرده است که بی‌شک رقیبی جدی برای می بند 4 شیائومی به حساب می‌آید. با فیسیت همراه باشید تا این دستبند هوشمند را با هم بررسی کنیم.

 

بررسی دستبند هوشمند آنر بند 5

نمایشگر تمام رنگی

مچ بند هوشمند آنر بند 5 درست مانند نسخه قبلی خود از نمایشگر 0.95 اینچی از نوع OLED و با رزولوشن 120 در 240 و به صورت تمام رنگی پیکسل بهره می‌برد که مانند می بند 4 شیائومی با گلس 2.5D منحنی در برابر خط و خش محافظت می‌شود. ضمناً دکمه مجازی هم مانند نسل قبل این دستبند هوشمند زیر نمایشگر قرار گرفته است.

نمایشگر تمام رنگی آنر بند 5

نمایشگر تمام رنگی آنر بند 5

قابلیت‌های مربوط به سلامتی

دستبند هوشمند Honor Band 5 همان ‌طور که انتظار می‎‌رود دارای قابلیت سنجش و پایش ضربان قلب است. ضمناً این دستبند هوشمند به سنسور جدید SpO2 مجهز شده است که می‌تواند غلظت اکسیژن در خون را هم تشخیص داده و پایش کند. این قابلیت حتی در دستبندهای سلامتی گران قیمت‌تر هم به سادگی یافت نمی‌شود. بنابراین اگر جز افراد ماجراجویی هستید که به صخره‌نوردی علاقه‌مندید و یا بیماری خاصی دارید، این قابلیت می‌تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

از جمله سایر ویژگی‌‌های این دستبند هوشمند می‌توانیم به قابلیت ردیابی فعالیت‌های ورزشی مانند دویدن، دوچرخه سوار، شنا و... اشاره کنیم.

پایش خواب یکی دیگر از مهم‌ترین مشخصات این دستبند سلامتی است. آنر بند 5 می‌تواند به صورت کامل ساختار خواب شما از جمله خواب عمیق (REM) را تشخیص داده، آنالیز کرده و پیشنهادات و توصیه‌هایی شخصی برای بهبود روند خواب شما داشته باشد.

 

نمایش نوتیفیکیشن‌ها

گذشته از قابلیت‌های مربوط به سلامتی، آنر بند 5 می‌تواند پیام‌های کوتاه، نوتیفیکیشن‌های Wechat، QQ و... را هم روی نمایشگرش نشان دهد.

 

قابلیت ضد آب و گرد و غبار

آنر این دستبند هوشمند را به صورت ضد آب و با استاندارد 5ATM طراحی کرده است. به این معنا که آنر بند 5 می‌تواند برای مدت 10 دقیقه، نهایتاً تا عمق 50 متری آب دوام بیاورد. بنابراین نگران استفاده از آنر بند 5 در استخر و هنگام شنا نباشید.

دستبند هوشمند آنر بند 5 _ ضد آب و گرد و غبار و با تنوع رنگی

دستبند هوشمند آنر بند 5 _ ضد آب و گرد و غبار و با تنوع رنگی

باتری

آنر این دستبند هوشمند را به باتری 100 میلی آمپر ساعتی مجهز کرده است که در زمان استفاده تا 14 روز دوام می‌آورد اما در حال استندبای برای 20 روز هم جوابگوست و از این نظر مانند می بند 4 شیائومی عمل می‌کند.

 

سایر مشخصات کلی آنر بند 5

  • نمایشگر: 0.95 اینچی از نوع OLED با رزولوشن 120 در 240 پیکسل
  • ابعاد: 43 در 17.2 در 11.5 میلی متر
  • وزن: حدود 22.7 گرم
  • باتری 100 میلی آمپر ساعتی

 

قیمت دستبند سلامتی آنر بند 5

نسخه استاندارد این دستبند هوشمند تقریباً 28 دلار قیمت دارد. البته یک نسخه از آنر بند 5 مجهز به NFC هم عرضه خواهد شد که قیمت 32 دلار برای آن در نظر گرفته شده است. نسخه استاندارد این دستبند هوشمند از همین امروز در بازار چین قابل خرید است اما نسخه مجهز به NFC آن از 29 جولای راهی بازار خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

ساعت هوشمند Amazfit GTR رونمایی شد؛ زیبایی و قدرت در کنار قیمت مناسب

Miband 4 شیائومی با قیمت پایه 24 دلاری رونمایی شد

بررسی گلکسی واچ؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ

شیائومی ساعت هوشمند Smart Watch 2 را با حسگر ECG رونمایی کرد


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر