ROG Phone 2 غوغا به پا کرد؛ ثبت‌ نام 1.6 میلیون چینی تنها در یک روز

ROG Phone 2 غوغا به پا کرد؛ ثبت‌ نام 1.6 میلیون چینی تنها در یک روز

ROG Phone 2 غوغا به پا کرد؛ ثبت‌ نام 1.6 میلیون چینی تنها در یک روز.

دو روز پیش بود که گوشی گیمینگ ROG Phone 2 رونمایی شد که از مشخصات ویژه‌ای مانند نمایشگر بزرگ با رفرش ریت 120 هرتزی، قدرتمندترین پردازنده بازار (استفاده از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس برای نخستین بار در گوشی‌های هوشمند)، 12 گیگابایت رم و باتری فوق‌العاده قدرتمند بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند روز گذشته روی وب سایت JD.com قرار گرفت. تنها در همین یک روز که ثبت نام برای خرید گوشی گیمینگ ROG Phone 2 آغاز شده است، آمار بسیار جالبی از ثبت نام منتشر شده است. گویا تنها در همین یک روز بیش از 1.6 میلیون نفر از مردم چین برای خرید این گوشی ثبت نام کرده‌اند که قرار است زمان تحویل آن‌ها 31 جولای باشد.

گوشی گیمینگ ROG Phone 2

 

چرا ROG Phone 2 محبوب شد؟

گذشته از مشخصات فوق‌العاده این گوشی گیمینگ، یکی از مهم‌ترین دلایلی که این گوشی در بین مردم چین به این شدت محبوب شده است، قیمت پایین و رقابتی آن، یعنی حدوداً 510 دلار است. البته این قیمت رقابتی و پایین تنها برای مدلی است که تنسنت (Tencent) در ساخت آن همکاری داشته است و در ازای این قیمت پایین‌تر باید تعداد زیادی برنامه و نرم افزار ناکارآمد را هم به صورت پیش‌فرض روی گوشی تحمل کنید.

در مقابل قیمت نسخه‌ای از این گوشی گیمینگ که Tencent در آن همکاری نداشته و به طبع برنامه‌های ناکارآمد به صورت پیش‌فرض روی آن نصب نشده است، تقریباً دو برابر است. نسخه‌ای از این گوشی که از 128 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم بهره می‌برد، حدوداً 870 دلار و نسخه قدرتمندتر با 512 گیگابایت حافظه داخلی و 12 گیگابایت رم حدود 900 دلار است.

همان‌ طور که گفتیم گوشی‌هایی که از روز گذشته و در وب سایت JD.com پیش خرید شده‌اند، از 31 جولای، یعنی هفته آینده، به دست خریداران می‌رسند اما کاربران بین‌المللی برای خرید این گوشی باید تا اواسط ماه آگوست منتظر بمانند.

 

اخبار مرتبط:

ROG Phone 2؛ گوشی گیمینگ بی‌نظیر ایسوس با پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس و باتری 6000mAh

پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس معرفی شد؛ قدرت‌نمایی هرچه بیشتر برای گیمرها

 


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر