ویندوز 10 20H1 تغییرات اساسی در این سیستم عامل ایجاد خواهد کرد

ویندوز 10 20H1 تغییرات اساسی در این سیستم عامل ایجاد خواهد کرد

آپدیت‎های ویندوز 10 را چه دوست داشته باشید چه نداشته باشید باید تحمل کنید. این آپدیت‎ها معمولا شامل تعمیر باگ‎ها و قابلیت‎های جدید می‎شوند، اما معمولاً خودشان مشکلات جدیدی را با خود به همراه دارند. درحالیکه هنوز نمی‎دانیم نسخه‎ی 20H1 چه مشکلات جدیدی را با خود به همراه خواهد آورد اما می‎دانیم چه قابلیت‌هایی با خود خواهد داشت. بلیدهای نسخه‎ی 20H1 از اوایل امسال در Fast Ring Insider در دسترس بوده است. این نسخه‎ی ویندوز 10 که قابلیت‎های بسیار جذابی دارد در نیمه‎ی اول سال 2020 منتشر خواهد شد. 

 

ویندوز 10 20H1 ظاهری جدید خواهد داشت 


یکی از تغییراتی که در نسخه‎ی 20H1 دیده می‎شود این است که دیگر خبری از گوشه‎های تیز در پنجره‎ها، دکمه‎ها و کادرهای پاپ-آپ در ویندوز 10 نخواهد بود. این نسخه ظاهر مدرن‎تر و دوستانه‎تری به دسکتاپ و اپلیکیشن‌ها می‎دهد. البته معلوم نیست این تغییر حتمی خواهد شد یا خیر. 

 

نام‎های جدید ویرچوال دسکتاپ در ویندوز 10 20H1


هم اکنون وقتی از ویرچوال دسکتاپ در ویندوز 10 استفاده می‎کنید با نام‎هایی مثل «Desktop 1»، «Desktop 2» و غیره روبه‎رو می‎شوید. در نسخه‏ی 20H1 شما خودتان می‏توانید برای هرکدام از دسکتاپ‎های ویرچوال نام انتخاب کنید. درنتیجه اگر از دسکتاپ‎های ویرچوال برای جدا کردن کار و بازی و یا پروژه‎های مختلف استفاده می‎کنید می‎توانید برای هرکدام از آن‎ها یک نام جدا انتخاب کنید. درضمن هرکدام از دسکتاپ‎های ویرچوال قابل ذخیره سازی است و بعد از هربار بوت کردن از بین نمی‎رود. 

 

ویندوز10 20H1 بدون پسورد می‎شود 


بسیاری از کامپیوترها هم اکنون دارای اسکنر اثر انگشت یا دوربین‎های پیشرفته هستند که از طریق ویندوز هلو صورت را تشخیص می‎دهند. به این وسیله شما می‎توانید بدون نیاز به رمز وارد کامپیوتر خود شوید اما باز هم باید برای ورود به حساب کاربری خود رمز وارد کنید. در آپدیت 20H1 به احتمال زیاد قابلیتی خواهد داشت که توسط آن بدون نیاز به هیچ پسوردی و تنها با ویندوز هلو می‎توانید وارد دستگاه خود شوید.

 

بیشتر بخوانید:

طراحی منو استارت جدید مایکروسافت فاش شد؛ حذف Live Tileها 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر