کورتانا تا سال 2016 به Xbox One می آید

کورتانا تا سال 2016 به Xbox One می آید

آزمایش کنندگان بتا می توانند تا آخر امسال، وقتی که مایکروسافت کورتانا را در برنامه پیش نمایش box One منتشر کرد، آن را امتحان کنند. این کار به شرکت این امکان را می دهد که تا پیش از انتشار آن تا سال آینده اطمینان یابند که این پروژه برای بازی کننان حرفه ای پر استفاده خواهد بود. البته مایکروسافت هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی در سال 2016 نسخه رسمی کورتانا برای Xbox منتشر می شود.


آزمایش کنندگان بتا می توانند  تا آخر امسال،  وقتی که مایکروسافت کورتانا را در برنامه پیش نمایش box One منتشر کرد، آن را امتحان کنند. این کار به شرکت این امکان را می دهد که تا پیش از انتشار آن تا سال آینده اطمینان یابند که این پروژه برای بازی کننان حرفه ای پر استفاده خواهد بود. البته مایکروسافت هنوز اعلام نکرده است که چه زمانی در سال 2016 نسخه رسمی کورتانا برای Xbox منتشر می شود.
داستان پشت داستان: کورتانا با ویندوز فون 8.1 شروع به کار کرد و مایکروسافت همچنین آن را در ویندوز 10 جا داد، در نتیجه اضافه کردن آن به Xbox One به نظر منطقی ترین قدم بعدی برای مایکروسافت می باشد. البته ما هنوز نمی دانیم که کورتانا برای Xbox قابلیت انجام چه کارهایی دارد ، اما انتظار می رود که از روی پشتیبانی حاظر برای دستورات صوتی از طریق کنترل گر Kinect ساخته شود.


به روز رسانی های Xbox برای ویندوز 10 در راهند
در همین حال، که منتظر کورتانا برای Xbox One هستید، بهتر است که سری به آخرین اپلیکیشن بتا Xbox ، برای ویندوز 10 نیز بزنید. این به روز رسانی جدید شامل پشتیبانی برای قابلیت جدید چت گروهی ، امکان پاسخ دهی مستقیم به هشدارها، و ویژگی های اجتماعی جدید ، مانند راهی ساده تر برای به اشتراک گذاری دستیافت ها در بازی، کلیپ های بازی و همچنین چیز های دیگر است. اپلیکیشن جدید بتا Xbox برای ویندوز 10 در حال حاظر قابل دانلود می باشد. تاریخ انتشار عمومی این ویژگی ها هنوز اعلام نشده است.

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر