تصویر سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 لو رفت

تصویر سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 لو رفت

تصویر سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 لو رفت.

همه‎ی ما می‎دانیم که شرکت سامسونگ به زودی گوشی گلکسی نوت 10 را منتشر خواهد کرد، اما به نظر می‎رسد که این شرکت قصد دارد یک ساعت هوشمند جدید را نیز منتشر کند. وب سایت FCC تصاویری را از این ساعت منتشر کرده است. این شرکت معمولاً تأییدیه‎ی درخواست‎ها را به همراه عکس منتشر می‎کند و به درخواست شرکت‌ها معمولاً این تصاویر مخفی هستند، اما به هر دلیلی تصاویر ساعت هوشمند جدید سامسونگ مخفی نبوده است. 
انتظار می‎رود که ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 یک نسخه‎ی جدیدتر از مدلی باشد که فروردین سال گذشته منتشر شد. یکی از اعتراضاتی که به این ساعت شد این بود که نرم‎افزار ساعت هوشمند تیزان سامسونگ برای استفاده با یک قاب دیافراگم ساخته شده بود اما واچ اکتیو این قابلیت را نداشت. گفته می‎شود که این مدل جدید دارای یک قاب حساس به لمس اطراف صفحه نمایش است که به شما این امکان را می‎دهد تا با کشیدن انگشت خود اطراف صفحه منو را بگردید. درضمن انتظار می‎رود که در این ساعت هوشمند از ردیاب ضربان قلب ECG استفاده شود. 
همه‎ی شرکت‌ها باید مشخص کنند که برچسب FCC در کجا باید قرار گیرد، اما اجازه دارند این برچسب را در تنظیمات نرم‌افزار قراردستگاه قرار دهند. درنتیجه تصاویری که در زیر می‎بینید راهنمای سامسونگ برای یافتن این برچسب است. 

تصاویر گلکسی واچ اکتیو 2

تصاویر گلکسی واچ اکتیو 2


قرار است که گلکسی واچ اکتیو 2 در دو سایز 40 و 44 میلی‎متری منتشر شود. به نظر می‎رسد که سامسونگ قصد دارد این ساعت هوشمند جدید خود را به همراه نوت 10 منتشر کند. از آنجایی که ساعت‌های هوشمند اندروید خیلی خوب نیستند، گلکسی واچ اکتیو 2 می‎تواند بهترین گزینه برای کاربران اندروید باشد. 

 

بیشتر بخوانید:

چطور اسلات خالی رم (RAM) را بدون باز کردن کیس یا لپ تاپ تشخیص دهیم؟

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر