بروزرسانی برنامه‌ی کاربردی اسکایپ

بروزرسانی برنامه‌ی کاربردی اسکایپ

شاید هنوز امکان انجام ارتباطات به صورت کامل، با استفاده از نرم‌افزار کاربردی اسکایپ، از طریق ساعت هوشمند فراهم نشده باشد؛ اما به زودی این سرویس، از طریق ساعت هوشمند، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. اما در حال حاضر برخی از قابلیت‌های برنامه‌ی کاربردی اسکایپ از طریق ساعت هوشمند اندروید در دسترس است.اخیراً اسکایپ نسخه‌ی جدید 6.4 از این برنامه‌ی کاربردی را برای اندروید منتشر کرده است؛ در این نسخه به کاربران این قابلیت داده شده است که ارتباطات را روی دستگاه‌های با نرم‌افزار اندروید پوشیدنی مثل ساعت هوشمند اندروید Moto 360 وHuawei مدیریت و کنترل کنند. و اما منظور اسکایپ از "مدیریت ارتباط و گفتگو" چیست؟ قطعاً به این معنا نیست که می‌توان مکالمات تلفنی را از طریق ساعت هوشمند انجام داد؛ حداقل تا به امروز چنین امکانی وجود ندارد. در واقع به این معنی است که کاربران می‌توانند پیام‌های ارسالی از طرف سایرین را مستقیماً روی دستگاه‌های با سیستم‌عامل پوشیدنی اندروید دریافت کنند و بخوانند.


شاید هنوز امکان انجام ارتباطات به صورت کامل، با استفاده از نرم‌افزار کاربردی اسکایپ، از طریق ساعت هوشمند فراهم نشده باشد؛ اما به زودی این سرویس، از طریق ساعت هوشمند، در دسترس عموم قرار خواهد گرفت. اما در حال حاضر برخی از قابلیت‌های برنامه‌ی کاربردی اسکایپ از طریق ساعت هوشمند اندروید در دسترس است.اخیراً اسکایپ نسخه‌ی جدید 6.4 از این برنامه‌ی کاربردی را برای اندروید منتشر کرده است؛ در این نسخه به کاربران این قابلیت داده شده است که ارتباطات را روی دستگاه‌های با نرم‌افزار اندروید پوشیدنی مثل ساعت هوشمند اندروید Moto 360 وHuawei  مدیریت و کنترل کنند. و اما منظور اسکایپ از "مدیریت ارتباط و گفتگو" چیست؟ قطعاً به این معنا نیست که می‌توان مکالمات تلفنی را از طریق ساعت هوشمند انجام داد؛ حداقل تا به امروز چنین امکانی وجود ندارد. در واقع به این معنی است که کاربران می‌توانند پیام‌های ارسالی از طرف سایرین را مستقیماً روی دستگاه‌های با سیستم‌عامل پوشیدنی اندروید دریافت کنند و بخوانند.
علاوه بر این کاربران قادر هستند مستقیماً با استفاده از دستگاه‌های با سیستم‌عامل پوشیدنی اندروید، به پیام‌های خود پاسخ بدهند؛ چه از طریق سرویس تبدیل صدا به متن و یا با استفاده از مجموعه‌ای از پاسخ‌های از پیش تعیین شده.  در نهایت، نسخه‌ی جدید اسکایپ برای اندروید، به کاربران این توانایی را می‌دهد تا بفهمند چه کسی در حال برقراری تماس با آنها است. علاوه بر این امکان پذیرش یا رد تماس دریافتی هم برای کاربر وجود دارد.در واقع می‌توان گفت نسخه‌ی جدید نرم‌افزار کاربردی اسکایپ، برای خانواده‌ی اندروید قابلیتی را ایجاد کرده است که پیش از این، تنها برای خانواده‌ی شرکت اپل امکان‌پذیر بود.نسخه‌ی جدید برنامه‌ی کاربردی اسکایپ برای اندروید، آخرین نسخه‌ای است که از این برنامه به بازار عمومی عرضه شده است. در اوایل این ماه دو نسخه‌ از این برنامه برای اندورید و iOS عرضه شد که در آن امکاناتی مثل جستجو و ارسال پیام ارتقا داده شده بودند. در نسخه‌ی اندروید این برنامه، این امکان هم فراهم شده است تا کاربر تماس صوتی، تصویری، چت متنی و یا تماس از طریق پیام صوتی برقرار کند.
به عنوان آخرین نکته باید اشاره کرد که سال گذشته شرکت گوگل، سیستم‌عامل اندروید پوشیدنی را، برای دستگاه‌های پوشیدنی، به طور خاص ساعت‌های هوشمند، توسعه داد. این سیستم‌عامل با رابط کاربری پایه‌ای عرضه شده است. از جمله قابلیت‌های این سیستم‌عامل می‌توان به ارسال پیام‌های متنی و اجرای فرمان‌های صوتی اشاره کرد.کاربران می‌توانند نسخه‌ی جدید برنامه‌ی کاربردی اسکایپ برای اندروید را از گوگل پلی استور دانلود کنند.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر