امسال دو مدل آیپد جدید دیگر منتشر خواهد شد

امسال دو مدل آیپد جدید دیگر منتشر خواهد شد

شرکت اپل دو مدل آیپد جدید را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کرده است. به گزارش MySmartPrice با این دو، تعداد دستگاه‎های آیپد ثبت شده در کمیسیون اقتصادی اوراسیا به هفت مدل می‎رسد. البته انتظار می‎رود که بعضی از این مدل‎ها تنها از نظر حافظه با هم تفاوت داشته باشند. 
هنوز چیز زیادی درمورد خود دستگاه‎ها نمی‎دانیم. تنها چیزی که می‎دانیم این است که این آیپدها از سیستم‎عامل iPadOS استفاده کرده و احتمالاً شهریور ماه منتشر خواهند شد. البته ممکن است شرکت اپل مانند سال‎های گذشته در یک مراسم مخصوص در مهرماه  آیپدهای خود را معرفی کند. 
درضمن احتمال می‏رود یک سری آیپد پرو جدید نیز منتشر شود، چرا که آخرین مدل آیپد پرو اپل مهرماه یکساله می‎شود. درضمن ممکن است یک نسخه‏ی جدید از آیپد 9.7 اینچی نیز که بهار سال 2018 (فروردین 97) منتشر شد معرفی شود. 
از آنجایی که آیپد 10.5 و 7.9 اینچی بهار سال 2019 (فروردین 98) معرفی شدند مطمئن هستیم که قرار نیست نسخه‎ی جدید این دو مدل منتشر شود. ممکن است اپل تمام آیپدهای خود را با قاب‎های نازک و بدون دکمه شبیه به آیپد پرو کند، اما به خاطر فروش بالای آیپد 7.9 اینچی و قیمت نسبتاً مناسب آن ممکن است دوباره به طراحی قدیمی خود بازگردد. اگر قرار باشد آیپد پرو جدید تولید شود تغییرات آن قطعاً درونی خواهد بود. از آنجایی که طراحی این آیپدها جدید است به احتمال زیاد فعلاً تغییری نخواهد کرد. 

 

بیشتر بخوانید:

اپل قصد دارد تجارت مودم 5G اینتل را با قیمت یک میلیارد دلار بخرد

اپل پیمانکارانی را استخدام کرده تا به مکالمات ضبط شده توسط سیری گوش دهند

 

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر