آپدیت می 2019 ویندوز 10 صدای کامپیوتر شما را خراب کرده است؟ آن را تعمیر کنید

آپدیت می 2019 ویندوز 10 صدای کامپیوتر شما را خراب کرده است؟ آن را تعمیر کنید

آپدیت می 2019 ویندوز 10 صدای کامپیوتر شما را خراب کرده است؟ آن را تعمیر کنید.

آپدیت می 2019 ویندوز 10 دارای یک باگ خیلی آزار دهنده روی بعضی از کامپیوترهاست، اما خبر خوب این است که مایکروسافت این مشکل و البته یک سری مشکلات دیگر را در آپدیت جدید خود رفع کرده است. پچ KB4505903 یک سری از باگ‎ها را رفع می‎کند. این مشکل توسط پیت براون، مدیر برنامه‎ی تیم Windows/PAX که تخصصشان روی تکنولوژی برای موزیسین‎هاست یافته شد.
تأخیر در DPC گاه و بیگاه سرعت کامپیوتر را پایین می‎آورد و با پخش صدا تداخل پیدا کرده و آن را مختل می‎کند. با دریافت آپدیت جدید مشکل شما حل خواهد شد اما می‎توانید این مشکل را به صورت دستی نیز حل کنید. 

 

پچ‎های تعمیراتی دیگر 

دیگر تعمیراتی که در آپدیت KB4505903 برای رفع باگ‌های آپدیت 2019 می ویندوز 10 منتشر شده، شامل رفع مشکلات ویندوز Hello است که روی بعضی از کامپیوترها بعد از بوت شدن کار نمی‎کند. بعضی دیگر نیز گفته بودند که وقتی کامپیوتر خود را Sleep و یا Hibernate می‎کنند نمی‎توانند نور صفحه نمایش خود را تغییر دهند. رفع این باگ نیز در آپدیت KB4505903 منتشر شده است. باگ‎های مربوط به PDF و مایکروسافت اج نیز رفع شده‎اند. 
با این وجود یک سری از مشکلات حل نشده‎اند. یکی از این مشکلات خراب شدن ویندوز سندباکس وقتی است که زبان سیستم‎عامل را تغییر می‎دهیم. این یکی از باگ‎هایی است که در بعضی از کامپیوترها پس از دریافت آپدیت می 2019 پدیدار شده است. مایکروسافت گفته که هنوز در حال تلاش برای رفع این مشکل است. 

 

بیشتر بخوانید:

ویندوز 10 20H1 تغییرات اساسی در این سیستم عامل ایجاد خواهد کرد

 

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر