برگ مشخصات گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شد

برگ مشخصات گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شد

برگ مشخصات گلکسی نوت 10 پلاس به همراه تصاویر واضح آن منتشر شد.

سامسونگ در نظر دارد که در تاریخ 16 مرداد ماه از جدیدترین پرچمداران خود از خانواده گلکسی نوت، با نام‌های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس رونمایی کند. هرچه که به زمان رونمایی این پرچمداران نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات و درزهای اطلاعاتی بیشتر از قبل برای این گوشی‌ها منتشر می‌شود. اخیراً اطلاعاتی منتشر شد که جزییات بسیار کاملی این دو گوشی را مشخص می‌کرد حالا اما دوباره گزارش جدیدی منتشر شده است که به برگه مشخصات گلکسی نوت 10 پلاس مربوط است.

از آنجایی که این اطلاعات از منبع معتبری منتشر شده است که چندی پیش رندرهای این گوشی را منتشر کرده بود، می‌توان به این اطلاعات اعتنا کرد. با فیسیت همراه باشید تا این اطلاعات را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

اطلاعات فاش شده درباره گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 پلاس

مشخصات کلی Galaxy Note 10

اطلاعاتی که درباره این گوشی هوشمند منتشر شده است به صورت زیر است:

  • ابعاد:162.3 در 77.1 در 7.9 میلی متر
  • وزن: 198 گرم
  • نمایشگر: 6.8 اینچی +Quad HD
  • رزولوشن: 3040 در 1440 پیکسل
  • تراکم پیکسلی: 498ppi
  • محافظت از نمایشگر با گوریلا گلس 6
  • پردازنده: چیپست 7 نانو متری اگزینوس 9825
  • حافظه رم: 12 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 و 512 گیگابایت UFS 3.0

گذشته از این موارد، گفته می‌شود که گلکسی نوت 10 پلاس تنها مدلی از این گوشی خواهد بود که از اسلات کارت حافظه بهره خواهد برد. ضمناً سامسونگ در این گوشی جک 3.5 میلی‌متری را هم حذف کرده است.

 

دوربین پرچمدار بعدی سامسونگ

این شیتِ مشخصاتی، اطلاعاتی که پیش‌تر درباره دوربین مطرح شده بود را تأیید می‌کند. بنا به این اطلاعات می‌دانیم که گلکسی نوت 10 پلاس از دوربین اصلی سه‌گانه بهره خواهد برد. لنز اصلی 12 مگاپیکسلی دوربین این گوشی می‌تواند سه گشودگی دریچه دیافراگم با اندازه‌های f/1.5، f/1.8 و f/2.4 داشته باشد. همچنین مطابق با اطلاعات سابق می‌دانیم که لنز 12 مگاپیکسلی دیگر این گوشی، از نوع تله فوتو بوده و دارای گشودگی دریچه دیافراگم f/2.1 خواهد بود، به این ترتیب تصاویری که این گوشی ثبت می‌کند در نور کم زوم بهتری خواهد داشت. سومین لنز دوربین این گوشی، لنز 16 مگاپیکسلی واید خواهد بود.

گفته می‌شود که این گوشی از دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K با نرخ فریم 60 فریم بر ثانیه را دارد.

 

باتری

گلکسی نوت 10 پلاس سامسونگ انرژی مورد نیازش را از یک باتری 4300 میلی آمپر ساعتی تأمین می‌کند که به شارژ سریع 45 واتی مجهز شده است. البته برای این گوشی مجبورید خودتان یک شارژ 45 واتی مجزا تهیه کنید.

 

سایر مشخصات

اصلاً عجیب نیست که بگوییم گلکسی نوت 10 پلاس از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید، یعنی اندروید 9.0 پای بهره خواهد برد. ضمناً این گوشی هوشمند به بلوتوث 5.0، وای فای 6، NFC هم مجهز خواهد شد.

برخلاف انتظار بسیاری، به نظر نمی‌رسد که گلکسی نوت 10 پلاس از قابلیت IR Blaster (قابلیتی که گوشی عملاً را به یک ریموت کنترل تبدیل می‌کند تا بتواند دستگاه‌های الکترونیکی مختلف درون خانه، مانند تلویزیون را کنترل کند) بهره ببرد.

این افشای اطلاعاتی جدید، درز اطلاعاتی عجیبی نیست زیرا اغلب، اطلاعاتی را مشخص کرده است که پیش‌تر هم درباره آن‌ها اطلاعاتی منتشر شده بود. تنها فایده این شیت مشخصاتی این است که همه اطلاعات را به صورت یک جا جمع کرده است. با این وجود تنها کمتر از ده روز تا رونمایی از این گوشی باقی مانده است، باید است منتظر باشیم تا ببینیم که سامسونگ چه سورپرایزی برای ما در نظر گرفته است.

 

اخبار مرتبط:

رندرهای رسمی گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس فاش شد

5 دلیل مهم برای خریدن گلکسی نوت 9 در مقابل 4 دلیل برای چشم‌پوشی از آن

منبع خبر: sammobile


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر