سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس 5G اول شهریور به فروش خواهد رسید

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس 5G اول شهریور به فروش خواهد رسید

سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس 5G اول شهریور به فروش خواهد رسید.

به احتمال خیلی زیاد شرکت سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس 5G را در تاریخ 16 مرداد در کنار مدل‎های دیگر نوت 10 معرفی خواهد کرد، اما به نظر می‎رسد که این گوشی در تاریخ 1 شهریور وارد بازار خواهد شد. این تاریخ روی صفحه نمایش تصویری از یک گوشی توسط Android Headlines به دست آمده است و درحالی که نمی‎توان به طور حتم گفت که این تاریخ فروش گوشی است اما چنین تاریخ‎هایی معمولاً الکی انتخاب نمی‎شوند. 
البته این تنها مدرک نیست. بلکه سایت کره‎ای Yonhap News نیز پیش‎تر گفته بود که در این تاریخ گوشی‎های سری نوت 10 منتشر خواهد شد. درنتیجه انتظار می‎رود که هرسه مدل (گلکسی نوت 10، نوت 10 پلاس و نوت 10 پلاس 5G) در همین تاریخ منتشر شوند. 
علاوه بر این، وبسایت کره‎ای Underkg عکسی جدید از گلکسی نوت 10 منتشر کرده که شباهت زیادی به عکس‎هایی دارد که پیش از این از این گوشی دیده بودیم. در این تصویر نیز قاب گوشی نازک، دوربین Punch-hole و ظاهر مستطیل شکل است. اگر نگران خط سیاه بزرگی هستید که در عکس در گوشه‎ی سمت راست عکس گوشی است ، باید بدانید که UniverseIce@ گفته که این تنها یک سایه است و جای نگرانی نیست. همین منبع عکس‎هایی از Samsung Galaxy Watch Active 2 منتشر کرده که شباهت زیادی به عکس‎هایی است که پیش از این دیده بودیم. به هرحال مدت زیادی نمانده که از این دو دستگاه رونمایی شود. انتظار می‎رود که Watch Active 2 در تاریخ 14 مرداد و گلکسی نوت 10 در تاریخ 16 مرداد معرفی شوند. 

بیشتر بخوانید:

گلکسی M20s سامسونگ با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد؛ میانرده‌ای شگفت انگیز

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر