قیمت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس تأیید شد؛ تأییدیه یک افشاگر معروف

قیمت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس تأیید شد؛ تأییدیه یک افشاگر معروف

قیمت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس تأیید شد؛ تأییدیه یک افشاگر معروف بر پای قیمت پرچمداران بعدی سامسونگ خورد.

هر چه به زمان رونمایی از پرچم‌داران بعدی سامسونگ، گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس نزدیک‌تر می‌شویم، شایعات و فاش‌های اطلاعاتی درباره این دو گوشی هوشمند بیشتر از قبل می‌شود. حالا اطلاعاتی درباره قیمت فاش شده است. با فیسیت همراه باشید تا این اطلاعات را بررسی کنیم.

 

قیمت note 10 و +note 10

حالا و در شرایطی که تنها چهار روز تا رونمایی از این دو گوشی پرچم‌دار باقی مانده است، یک افشاگر معروف، در توییتر خود (با آی‌دی ishanagarwal24) اطلاعاتی درباره قیمت آن‌ها منتشر کرده است که بنا به این اطلاعات، به نظر می‌رسد فاش اطلاعاتی ماه قبل هم درست بوده است. این توییت به صورت زیر بوده است:

این اطلاعات را قبلاً هم من منتشر کرده‌ام اما حالا آن‌ها را تأیید می‌کنم. قیمت گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 برای نسخه‌ای با 256 گیگابایت حافظه داخلی، از 949 یورو شروع خواهد شد. گلکسی نوت 10 پلاس هم برای نسخه‌ای با 256 گیگابایت حافظه داخلی 1099 یورو و برای نسخه‌ای با 512 گیگابایت حافظه داخلی، 1199 یورو قیمت خواهد داشت. این قیمت‌ها ممکن است بسته به کشور کمی متفاوت باشد. به زودی درباره سایر نسخه‌ها هم اطلاعاتی را منتشر خواهم کرد.

همین افشاگر در فاش قبلی خود، قیمت مدل پایه گلکسی نوت 10 (یعنی نسخه‌ای که از 256 گیگابایت رم بهره می‌برد) را 999 یورو اعلام کرده بود اما حالا او قیمت این گوشی را 949 یورو تعیین کرده است. ضمناً می‌دانیم که سامسونگ برای این گوشی، مدلی با 128 گیگابایت حافظه داخلی را در نظر نگرفته است و Galaxy note 10 با حداقل 256 گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار خواهد شد.

 

زمان رونمایی از خانواده گلکسی نوت 10

سامسونگ در نظر دارد در تاریخ 17 مردادماه، در ساعت 30 دقیقه بامداد به وقت تهران، از پرچم‌داران جدید خود از خانواده گلکسی نوت رونمایی کند. ضمناً همانطور که متوجه شدید، امسال برای نخستین بار سامسونگ قصد دارد دو گوشی از گلکسی نوت را معرفی کند، یکی گلکسی نوت 10 و دیگری نوت 10 پلاس که نسخه بزرگ‌تر خواهد بود. حتی شایعات دیگری نشان می‌دهد که همراه با این دو نمونه، نسخه 5G گلکسی نوت 10 پلاس هم رونمایی و عرضه شود.

 

اخبار مرتبط:

مشخصات کامل گلکسی نوت 10 و 10 پلاس فاش شد

برگ مشخصات گلکسی نوت 10 پلاس منتشر شد


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر