گلکسی A50 را قبل از خرید ، زیر شکنجه ببینید ؛ تست مقاومت گوشی A50 سامسونگ

گلکسی A50 را قبل از خرید ، زیر شکنجه ببینید ؛ تست مقاومت گوشی A50 سامسونگ

گوشی هوشمند گلکسی A50 را قبل از خرید ، زیر شکنجه ببینید ؛ تست مقاومت گلکسی A50 سامسونگ انجام شده است که میتوانید ویدیو این تست مقاومت را در فیسیت ببینید.

گلکسی A50 سامسونگ یکی از قدرتمندترین و پرطرفدارترین گوشی‌های میان‌رده این کمپانی است که مدت زیادی از رونمایی آن نمی‌گذرد. سامسونگ این گوشی میان‌رده را به گونه‌ای طراحی کرده و ساخته است که به عنوان یک گوشی قدرتمند و در عین حال مقرون به صرفه در بین کاربران در سراسر دنیا معروف شده است.

البته گوشی گلکسی A50 را هیچ وقت با یک گوشی پرچم‌دار اشتباه نخواهید گرفت زیرا مشخصات کلی و بدنه پلاستیکی آن، به طور کلی آن را از یک گوشی پرچم‌دار جدا می‌کند. با این وجود از آنجایی که این گوشی طرفداران زیادی دارد، سؤالات زیادی وجود دارد که ذهن کاربران را درگیر کرده است. برای نمونه عده زیادی از افراد می‌خواهند بدانند که مقاومت نمایشگر گوشی در چه حدی است، آیا خط و خش نمی‌گیرد، خم نمی‌شود، نمی‌سوزد؟ بی‌شک اگر شما هم قصد خرید این گوشی را داشته باشید، حتماً این سؤالات را از خود پرسیده‌اید و به دنبال جواب این سؤالات هستید.

خوشبختانه برای پاسخ‌گویی به این سؤال یک ویدیو تست مقاومت از این گوشی منتشر شده است که به خوبی همه سؤالات مبهم ذهن شما را جواب می‌دهد. با فیسیت همراه باشید.

 

ویدیو تست مقاومت گلکسی A50؛ میانرده قدرتمند و اقتصادی

 

 

نتیجه تست مقاومت گلکسی A50 به زبانِ نوشته

اگر به هر دلیلی ویدیو تست مقاومت گلکسی A50 را ندیدید، نگران نباشید زیرا ما توضیح کلی درباره این ویدیو داریم.

نمایشگر گلکسی A50 که به وسیله گوریلا گلس 3 محافظت می‌شود، در سطح 6 (با مقیاس Mohs) خراش برمی‌دارد اما در سطح 7 این شیارها و خراش‌ها شدید‌تر خواهد شد. ضمناً نمایشگر این گوشی برای مدت 30 ثانیه در برابر حرارت مستقیم فندک قرار داده شده است و خوشبختانه بعد از این تست، بدون هیچ مشکلی، همچنان کار می‌کند.

لبه کناری و پنل پلاستیکی پشت گوشی اما مقاومت چندانی ندارند و همانطور که ویدیو می‌بینید، هر دو این قسمت‌ها به وسیله کاتر شدیداً آسیب دیدند. با این وجود دوربین پشتی به وسیله یک گلس محافظت می‌شود.

این گوشی هوشمند از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر بهره می‌برد که این مشخصه هم مورد تست قرار گرفته است. خوشبختانه حتی با وجود خط و خش‌هایی که روی بخش مربوط به این سنسور ایجاد شده است، باز هم گلکسی A50 قادر است با اسکن اثر انگشت، باز شود.

 

مشخصات کلی گوشی A50 سامسونگ

ما در فیسیت بررسی کامل گوشی هوشمند گلکسی A50 را منتشر کرده‌ایم اما در ادامه هم بخشی از مهم‌ترین مشخصات این گوشی میان‌رده خوش قیمت را آورده‌ایم:

  • نمایشگر: 6.4 اینچی، محافظت با گوریلا گلس 3
  • رزولوشن: 1080 در 2340 پیکسل
  • پردازنده: Exynos 9610 هشت هسته‌ای 10 نانومتری
  • دوربین اصلی: 25 | 8 | 5 مگاپیکسل
  • دوربین سلفی: 25 مگاپیکسل
  • سیستم عامل: اندروید 9.0 پای
  • باتری: 4000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 15 واتی
  • قیمت: 250 یورو

 

گوشی هوشمند گلکسی A50 را می‌توانید با تخفیف از فروشگاه اینترنتی شهرفافا خریداری کنید.

 

اخبار مرتبط:

گلکسی A50 سامسونگ در مقابل هواوی p30 لایت؛ دو میانرده قدرتمند از دو برند رقیب

بررسی گلکسی A50 در مقابل گلکسی A30؛ نبرد دو میانرده خوش قیمت و قدرتمند از یک خانواده

منبع خبر: gsmarena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر