با دستبند هوشمند MICTIC ؛ بدنتان را به آلت موسیقی تبدیل کنید ( + ویدیو)

با دستبند هوشمند MICTIC ؛ بدنتان را به آلت موسیقی تبدیل کنید ( + ویدیو)

با دستبند هوشمند MICTIC ؛ بدنتان را به آلت موسیقی تبدیل کنید ( + ویدیو).

ساعت هوشمند، دستبند سلامتی و سایر گجت‌های پوشیدنی مدت‌هاست که جایگاه ویژه‌ای در بین مردم سراسر دنیا بدست آورده‌اند. این گجت‌های پوشیدنی که اغلب به دلیل ویژگی‌های مربوط به سلامتی، مانند ردیابی خواب، سنجش ضربان قلب، ردیابی وضعیت سلامتی بدن در هنگام دویدن و سایر فعالیت‌های ورزشی، مورد توجه کاربران است. از جمله جدیدترین ساعت‌ها و دستبندهای هوشمند می‌توانیم به دستبند هوشمند می بند 4، آنر بند 5، گلکسی واچ سامسونگ و اپل واچ 4 اشاره کنیم.

حالا اما قصد داریم یک مچ بند هوشمند متفاوت را به شما معرفی کنیم، دستبند هوشمندی که با ردیابی حرکات دست شما، موسیقی می‌نوازد. با فیسیت همراه باشید تا این دستبند جذاب را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی دستبند هوشمند MICTIC

دستبند هوشمند MICTIC در اصل یک ابزار نواختن موسیقی با بدن است که به وسیله بلوتوث به گوشی وصل می‌شود و بر اساس حرکات بدن شما، بدون نیاز به هیچ وسیله موسیقی ، موزیک مربوط به همان را می‌نوازد.

این دستبند هوشمند که جفت است (روی هر دو مچ دست باید آن‌ها را ببندید)، شباهت زیادی به ردیاب سلامتی Fitbit دارد. هنگامی که آن را روی دست می‌بندید، چندین شتاب سنج، اطلاعاتی حرکتی شما را برای گوشی ارسال می‌کند. حالا یک برنامه اندرویدی و یا iOS، تصمیم می‌گیرد که چه صدایی را باید از خود پخش کند.

این دستبند هوشمند حالت‌های مختلفی دارد، برای نمونه قادر است رقص رباتی را تشخیص داده و با توجه به آن موسیقی مناسب را بنوازد. گذشته از تشخیص حرکات موزون و نواختن موسیقی مناسب آن، این دستبند می‌تواند حرکات بدن برای نواختن موسیقی با استفاده از آلات موسیقی را هم تشخیص می‌دهد. برای نمونه با این دستبند هوشمند می‌توانید پیانو، ویالون، طبل و... بنوازید. در واقع با شدت گرفتن حرکات دست شما، صدای موزیک هم تغییر می‌کند.

این دستبند هوشمند، یک گجت کاملاً جدید و با ایده جالب است که تنها جنبه سرگرمی ندارد، بلکه برای یادگیری هرچه بهتر و ساده‌تر موسیقی هم کاربرد دارد. حتی گفته می‌شود که این گجت پوشیدنی برای اجراهای خیابانی هم یک گزینه فوق‌العاده جذاب است.

 

چطور از این دستبند هوشمند استفاده کنیم؟

برای اینکه بتوانید موسیقی را به نحوی دیگر با این دستبند هوشمند تجربه کنید، عملاً نیازی نیست هیچ کار و یا تنظیمات خاصی انجام دهید. تنها MICTIC را روی مچ دست خود ببندید، آن را به واسطه بلوتوث به گوشی وصل کنید و حالا موسیقی‌دان نهفته در وجودتان را با MICTIC نشان دهید.

دستبند هوشمند MICTIC_ روش کار

دستبند هوشمند MICTIC _ روش کار

 

قیمت و زمان عرضه

قیمت پیش‌ فروش این گجت هوشمند در حال حاضر در آمریکا 99 دلار است اما گفته می‌شود که این محصول در سال 2020 عرضه خواهد شد.

 

ویدیوهایی از دستبند هوشمند MICTIC

برای اینکه نحوه عملکرد این دستبند هوشمند را بهتر درک کرده و متوجه شوید، دو ویدیو از آن را برای شما در نظر گرفته‌ایم:

 

 

 

 

اخبار مرتبط:

Miband 4 شیائومی با قیمت پایه 24 دلاری رونمایی شد

دستبند هوشمند آنر بند 5 رونمایی شد؛ رقیبی جدی برای می بند 4 شیائومی

منبع خبر: mictic


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر