بازی هیجان انگیز The Church in the Darkness منتشر شد

بازی هیجان انگیز The Church in the Darkness منتشر شد

شاید سال‎ها طول کشید اما بالاخره بازی «The Church in the Darkness» ساخته‎ی استودیو Paranoid Productions منتشر شد. این بازی هم اکنون روی GOG و Steam قابل دسترسی است و می‎توانید آن را روی پلی‎استیشن4، سوئیچ و ایکس‎باکس وان بازی کنید. قیمت تمام نسخه‎ها 20 دلار است اما در هفته‎ی اول با قیمت 16 دلار نیز به فروش می‎رسد. هر نسخه‎ای را که تهیه می‎کنید انتظار نداشته باشید که تجربه‎ی یکسانی را برای شما داشته باشد. هربار که بازی کنید داستان می‎تواند تغییر کند. 
در این بازی شما یک کارآگاه هستید و در Freedom Town، که یک جامعه‎ در آمریکای جنوبی که توسط یک فرقه به نام «مأموریت عدالت جمعی» ساخته شده باید بفهمید که چه بلایی سر برادر زاده شما آمده است. البته در این بازی همیشه با یک داستان تراژیک روبه‎رو نیستید گاهی اوقات رهبران این فرقه بسیار مهربان و در دیگر مواقع بسیار خشن و بدجنس هستند. شاید مجبور نشوید در ابتدا الکس را نجات دهید. این که چطور بازی کنید بستگی به خودتان دارد. شما می‎توانید مخفیانه هدف خود را پیش ببرید و یا به طور مستقیم آن را اعلام کنید. این بازی درمورد انسانیت است و می‎توانید خودتان را در آن بسنجید. 

 

بیشتر بخوانید:

Dr. Mario World به گوشی‎های موبایل می‎آید

 

منبع خبر: engadget

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر