تصاویر لپ ‎تاپ سامسونگ Galaxy Book S لو رفت

تصاویر لپ ‎تاپ سامسونگ Galaxy Book S لو رفت

تصاویر لپ ‎تاپ سامسونگ Galaxy Book S لو رفت.

پیش‎تر شایعه شده بود که سامسونگ در حال تولید یک لپ ‎تاپ گلکسی بوک دیگر است و حال تصاویری از این لپ ‎تاپ در حال تولید منتشر شده است. در این تصویر لپ ‎تاپ جدید گلکسی بوک S نشان داده شده است و انتظار می‎رود که در آینده‎ی نه چندان دور به صورت رسمی معرفی شود. 
در این لپ‎ تاپ به جای مدلی 2 در 1 جدا شدنی که در دیگر لپ‎ تاپ‎های گلکسی بوک دیده بودیم از مدل قدیمی بسته بندی صدفی استفاده شده است. در کنار لپ ‎تاپ جک هدفون 3.5 میلی‎متری و درگاه USB-C دیده می‎شود. تصاویر منتشر شده یکی از رو به ‎رو و دیگری از کنار است. 

لپ تاپ


در اطلاعات منتشر شده خبری از قلم S Pen نیست. این در حالی است که قلم یکی از قابلیت‎های گلکسی بوک 2 بوده است. در نتیجه به نظر می‎رسد که سامسونگ به مدل‌های قدیمی لپ‎ تاپ رو آورده است. در اطلاعات منتشر شده گفته شده که این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم و پردازنده‎ی 8 هسته‎ای 2.84 گیگاهرتزی است. به نظر می‎رسد که این لپ ‎تاپ در عین حال نازک و بسیار قوی است. 
این تمام اطلاعاتی است که ما تا به حال از این لپ ‎تاپ می‎دانیم، اما هر وقت اطلاعات جدیدتری منتشر شد آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. لپ ‎تاپ گلکسی بوک 2 در اکتبر 2018 منتشر شد، در نتیجه ممکن است مجبور باشیم چند ماه دیگر نیز صبر کنیم. 

 

بیشتر بخوانید:

مک‎بوک گران قیمت 5G در سال 2020 منتشر خواهد شد

منبع خبر: techradar

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر