هواوی میت 30 پرو ، هیولایی با دوربین شگفت انگیز؛ دو لنز 40 مگاپیکسلی با قابلیت Cine lens

هواوی میت 30 پرو ، هیولایی با دوربین شگفت انگیز؛ دو لنز 40 مگاپیکسلی با قابلیت Cine lens

هواوی میت 30 پرو ، هیولایی با دوربین شگفت انگیز؛ دو لنز 40 مگاپیکسلی با قابلیت Cine lens معرفی خواهد شد. درزهای اطلاعاتی درباره این گوشی را در فیسیت ببینید.

هواوی میت 30 پرو، پرچم‌دار بعدی هواوی است که هنوز چند ماه تا رونمایی از آن باقی مانده است اما مدت‌هاست که بازار شایعات حول این گوشی حسابی داغ است. شایعات مختلف این گوشی هیجان انگیز را با دو ویژگی برجسته به ما معرفی می‌کنند، یکی نمایشگر لبه به لبه آبشاری و دیگری دوربین فوق‌العاده.

هنوز یک هفته از توییت معماگونه افشاگر معروف، UniverseIce درباره دوربین Huawei Mate 30 pro نمی‌گذرد که حالا مشخصات دقیق‌تری از دوربین گوشی هواوی میت 30 پرو منتشر شده است اما این بار افشاگر معروف دیگری به نام RODENT950 در توییتر خود اطلاعات مربوط به دوربین این گوشی را منتشر کرده است. جالب اینجاست که هر دو افشاگر معتقدند که گوشی هوشمند هواوی میت 30 پرو از دو لنز 40 مگاپیکسلی و یک لنز 8 مگاپیکسلی بهره خواهد برد اما UniverseIce از وجود دوربین TOF هم در مجموعه دوربین‌های این گوشی نام برده بود، چیزی که در توضیحات RODENT950، هیچ اشاره‌ای به آن نشده است.

 

دوربین میت 30 پرو از زبان دو افشاگر معروف

افشاگر معروف، RODENT950، در توییتی مشخصات دوربین هواوی میت 30 پرو را چنین عنوان کرده است:

قبلا شایعات کمی درباره دوربین گوشی میت 30 پرو منتشر کرده بودم اما اطلاعات جدید به احتمال بیشتر ممکن هستند.

  • لنز 40 مگاپیکسل، اندازه 1/1.5 اینچ، با گشودگی دریچه دیافراگم متغیر بین f/1.4 و f/1.6، چینش پیکسلی RYYB و قابلیت Cine Lens هنگام فیلم برداری
  • لنز 40 مگاپیکسلی، اندازه 1/1.7 اینچی، اولتراواید با زاویه 120 درجه، مجهز به قابلیت Cine lens
  • لنز 8 مگاپیکسلی، تله فوتو، زوم 5 برابری

 

روز گذشته مجدداً توییت دیگری توسط UniverseIce هم ارسال شده است که قدرت دوربین این گوشی را به رخ می‌کشد:

به نظر می‌رسد که افراد زیادی نمی‌دانند که گپ بزرگی بین هواوی میت 30 پرو و دیگر گوشی‌هاست. با یک مثال ساده این مسئله را توضیح می‎‌‌دهم، در واقع گلکسی نوت 10 هیچ شانسی برای شکست دادن دوربین هواوی میت 30 پرو ندارد.

مشخصات دوربین هواوی میت 30 پرو در مقابل گلکسی نوت 10

مشخصات دوربین هواوی میت 30 پرو در مقابل گلکسی نوت 10

 

لنزهای بزرگ به کار رفته در دوربین این گوشی قابل تأمل هستند زیرا به سادگی رزولوشن را بالا می‌برند، بدون اینکه سایز سنسور بزرگ شود و به دنبال آن حساسیت به نور کاهش یافته و تصاویری با کیفیت پایین به ثبت برسد. در واقع به نظر می‌رسد که هواوی برای بالا بردن رزولوشن و در واقع به بالاترین حد رساندن کیفیت تصویر، از همان استراتژی قدیمی نوکیا Lumia 1020 استفاده کرده است.

 

میت 30 پرو گذشته از دوربین، یک هیولا است

واضح است که هواوی میت 30 پرو از نظر مشخصات یک هیولا در نوع خود خواهد بود. انتظار داریم که این گوشی از پردازنده اختصاصی هواوی، های سیلیکون کایرین 985 بهره ببرد و با مودم مجتمع 5G همراه شود. از نظر باتری هم این گوشی یک سر و گردن از سایر گوشی‌های کنونی بازار، حتی گلکسی اس 10 پلاس بالاتر است. در واقع هواوی این گوشی را به شارژ سریع 55 واتی مجهز خواهد کرد ضمناً درست مانند خانواده گلکسی اس 10 ، این گوشی هم از قابلیت شارژ معکوس 10 واتی بهره خواهد برد.

اگرچه زمان زیادی تا رونمایی از این گوشی باقی مانده است و تا اعلام رسمی هواوی، نمی‌توان این درزهای اطلاعاتی را کاملاً تأیید کرد اما این فاش‌ها توسط افرادی بوده‌اند که اعتبار زیادی دارند و از این رو قابل اعتماد هستند. با این وجود باید منتظر باشیم تا این گوشی رونمایی شود اما چیزی که از آن مطمئنیم، خاص و فوق‌العاده بودن هواوی میت 30 پرو است.

 

اخبار مرتبط:

40 + 40 + 8 + TOF، حدس بزنید که این مشخصات دوربین کدام گوشی هوشمند است؟ طرح یک معما

تصاویری از هواوی میت 30 پرو فاش شد، بازگشت ناچ بزرگ اما نمایشگری بدون حاشیه

هواوی میت 30 پرو در راه است؛ دوربین اصلی چهارگانه و رفرش ریت 90 هرتز

منبع خبر: mspoweruser و mashable


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر