ستاره‌های رویداد آنپکد 2019 سامسونگ را همین حالا بشناسید

ستاره‌های رویداد آنپکد 2019 سامسونگ را همین حالا بشناسید

ستاره‌های رویداد آنپکد 2019 سامسونگ را همین حالا بشناسید. هر آنچه از این رویداد انتظار داریم را در فیسیت ببینید.

سامسونگ برای مراسم‌های رونمایی خود استراتژی متفاوتی را نسبت به سایر کمپانی‌ها دنبال می‌کند، در واقع سامسونگ هیچ وقت نمی‌تواند راز نگه‌دار باشد و همواره اطلاعات زیادی درباره محصولاتی که می‌خواهد در جریان یک رویداد معرفی کند را فاش می‌کند. از این رو حالا به خوبی می‌دانیم که در رویداد آنپکد 2019، سامسونگ چگونه ظاهر خواهد شد.

سامسونگ هفته گذشته یک تبلت فوق‌العاده قدرتمند را رونمایی کرد، گلکسی تب اس 6 که رقیبی جدی برای آیپد پرو اپل بود. این محصول که 600 دلار قیمت داشت، در نوع خود عالی بود اما شاید برای شما هم این سؤال پیش بیاید که چرا سامسونگ این تبلت را در جریان رویداد آنپکد 2019 معرفی نکرد، واضح است که سامسونگ با این کار تصمیم داشته است نشان دهد که رویداد آنپکد 2019 مهم‌تر از چیزی است که جایگاه معرفی یک تبلت 600 دلاری باشد.

در ادامه با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این رویداد می‌دانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

گلکسی نوت 10؛ ستاره رویداد امسال سامسونگ

اصلاً شکی نیست که مهم‌ترین محصولی که در رویداد آنپکد 2019 سامسونگ معرفی خواهد شد، گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس (یا نوت 10 پرو) خواهد بود.

بنا به شایعات بسیاری که تا کنون منتشر شده است، انتظار داریم که نسخه معمولی گلکسی نوت 10 از نمایشگر 6.3 اینچی و نسخه پرو از نمایشگر 6.8 اینچی بهره ببرد و نمایشگر هر دو دستگاه از نوع AMOLED خواهد بود. ضمناً سامسونگ برای این گوشی‌ها حاشیه‌های بسیار باریکی را در نظر گرفته است پس نگران اندازه بیش ‌از حد بزرگ این گوشی‌های غول‌پیکر نباشید.

گذشته از دو مدل قبلی، انتظار داریم که سامسونگ از نسخه 5G این گوشی هم رونمایی کند. البته این کار اصلاً دور از ذهن نیست زیرا سامسونگ همین ماه گذشته بود که نسخه 5G گلکسی اس 10 را هم راهی بازار کرد و این کار یکی از افتخارات سامسونگ است که جز اولین کمپانی‌هایی است که به تولید گوشی‌های 5G دست زده است.

تا به اینجا می‌دانیم که گلکسی نوت 10 از دوربین سه‌گانه بهره خواهد برد که شامل یک لنز 16 مگاپیکسلی اولترا واید است، در حالی که نسخه پرو/ پلاس این گوشی از سنسور عمق سنج و TOF بهره خواهد برد.اگر خوش‌بینانه فکر کنیم، گلکسی نوت 10 به پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس مجهز خواهد شد، قدرتمندترین پردازنده‌ای که در حال حاضر در کمتر از 5 گوشی برتر در دنیا به کار رفته است. از جمله سایر مشخصاتی که به گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 نسبت داده می‌شود، می‌توانیم به باتری 3600 میلی آمپر ساعتی (و باتری 4300 میلی آمپر ساعتی در نسخه پرو)، 8 و 12 گیگابایت رم برای نسخه استاندارد این گوشی اشاره کنیم.

گلکسی نوت 10 سامسونگ

گلکسی نوت 10 سامسونگ

گلکسی واچ اکتیو 2

تقریباً کمتر از 6 ماه از عرضه نسخه اولیه گلکسی واچ اکتیو می‌گذرد اما حالا شایعات نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد نسخه دیگری از این ساعت را معرفی کند که گلکسی واچ اکتیو 2 نام خواهد داشت. گویا این ساعت در دو نسخه 40 و 44 میلی متری رونمایی خواهد شد و مانند اپل واچ سری 4از قابلیت‌هایی همچون تشخیص ضربان قلب و تشخیص سقوط هم بهره خواهد برد. شایعات همچنین اشاره دارند که در گلکسی واچ اکتیو 2 حاشیه‌های فیزیکی چرخان هم حذف خواهد شد تا امکان ارائه نسخه لمسی از این ساعت وجود داشته باشد. همچنین گفته می‌شود که ارتباط LTE هم به این ساعت اضافه شده است و از باتری بزرگ‌تری هم بهره می‌برد.

گلکسی واچ اکتیو 2

گلکسی واچ اکتیو 2

گلکسی فولد

حتماً گلکسی فولد سامسونگ را به خاطر می‌آورید، اولین گوشی هوشمند تاشوی 2000 دلاری که قرار بود یک دستگاه شگفت‌انگیز و یک نمونه الهام بخش برای سایر کمپانی‌ها باشد اما در عوض به یک شکست بزرگ برای سامسونگ تبدیل شد. در واقع سامسونگ تعدادی از این گوشی را برای یوتیوبرهای معروف ارسال کرد تا این گوشی را تست کنند اما متأسفانه بعد از برداشتن پوشش پلاستیکی روی نمایشگر، صفحه نمایش گلکسی فولد به شدت آسیب دید.

سامسونگ برای رفع این نقص تصمیم گرفت عرضه گلکسی فولد را به تعویق بیندازد و نهایتاً اعلام کرد که رسماً عرضه این گوشی هوشمند تاشو از ماه سپتامبر آغاز خواهد شد. بنابراین دور از انتظار نیست که گلکسی فولد سامسونگ اصلاح شده باشد و در این رویداد هم بخشی را به خودش اختصاص دهد و اصلاحات آن مورد بررسی قرار گیرد.

 

لپ تاپ گلکسی Book S

مرسوم نیست که سامسونگ در رویداد مربوط به گوشی‌هایش از یک لپ تاپ هم رونمایی کند اما از آنجایی که به تازگی تصاویر باکیفیتی از لپ تاپ گلکسی Book S و همچنین اطلاعاتی درباره آن منتشر شده است، بنابراین احتمال ضعیفی وجود دارد که این لپ تاپ هم در جریان رویداد معرفی شود. با توجه به اطلاعات فاش شده می‌دانیم که این لپ تاپ از 8 گیگابایت رم، پردازنده اسنپدراگون 855 و ویندوز 10 بهره خواهد برد.

لپ تاپ گلکسی Book S

لپ تاپ گلکسی Book S

گلکسی هوم

دقیقاً 18 مرداد ماه سال گذشته بود که سامسونگ از اسپیکر هوشمند گلکسی هوم رونمایی کرد، اسپیکری که شبیه به یک گلدان زیبا و با سه پایه بود و بر مبنای بیکسبی کار می‌کرد. سامسونگ مدعی بود که گلکسی هوم به صورت هم‌زمان صدای فوق‌العاده باکیفیت و طراحی زیبایی دارد.

این گجت اگرچه جذابیت بالایی برای سامسونگ و کاربران داشت، اما هنوز راهی بازار نشده است. از آنجایی که زمان عرضه این محصول تابستان اعلام شده بود، اصلاً بعید نیست گلکسی هوم هم در این رویداد جایی داشته باشد.

 

زمان و تاریخ رویداد آنپکد 2019 سامسونگ

برنامه‌ریزی شده است که رویداد آنپکد 2019 سامسونگ در تاریخ 7 آگوست، یعنی 17 مرداد ماه در ساعت 30 دقیقه بامداد در بروکلین در نیویورک، برگزار شود. ما در فیسیت به صورت زنده این رویداد را در سایت و همچنین در اینستاگرام و تلگرام پوشش خواهیم داد. 

 

اخبار مرتبط:

قیمت گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس تأیید شد؛ تأییدیه یک افشاگر معروف

گلکسی نوت 10 با چیپست اگزینوس 9825 در گیک بنچ رویت شد؛ سه مدل گوشی در راه است


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر