این هفته از سیستم عامل هانگ منگ هواوی رونمایی خواهد شد

این هفته از سیستم عامل هانگ منگ هواوی رونمایی خواهد شد

به نظر می‎رسد که شرکت هواوی قصد دارد به زودی از سیستم عامل هانگ منگ، که ممکن است جایگزین اندروید شود، رونمایی کند. این گزارش از طرف سایت خبری Global Times منتشر شده است. گفته شده که شرکت هواوی قصد دارد در کنفرانس توسعه دهندگان خود از سیستم عامل هانگ ‎منگ رونمایی کند. این کنفرانس جمعه‎ی همین هفته در تاریخ 18 مرداد در شهر دنگوان چین برگزار خواهد شد. شرکت هواوی گفته که این نرم‎افزار برای دستگاه‎های اینترنت اشیاء طراحی شده بود اما به زودی قرار است به تلویزیون‎های هوشمند Honor بیاید. 
در این گزارش سیستم عامل هانگ‎ منگ با سیستم عامل Fuchsia مقایسه شده که یک سیستم عامل آزمایشی است که طوری طراحی شده که در انواع مختلف اجرا شود. گفته می‎شود که سیستم عامل هانگ ‎منگ نیز بر اساس یک میکروکرنل ساخته شده تا بهتر با هوش مصنوعی تطبیق داده شده و روی انواع پلتفرم‎ها کار کند. 
به گزارش Global Times، گوشی هوشمند سیستم عامل هانگ ‎منگ نیز تولید شده و در مرحله‎ی آزمایش قرار دارد. اولین گوشی ساخته شده با این سیستم عامل ممکن است اواخر امسال به همراه گوشی هوشمند پرچم‎دار Mate 30 Pro منتشر شود. انتظار می‎رود که این گوشی جدید میانرده بوده و قیمت آن حدود 290 دلار باشد. 

 

بیشتر بخوانید:

خبر شکه ‌کننده مدیرعامل هواوی: هانگ منگ جایگزین اندروید نیست

 

منبع خبر: theverge

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر