گلکسی واچ اکتیو 2 رونمایی شد؛ نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ با حاشیه چرخان دیجیتالی

گلکسی واچ اکتیو 2 رونمایی شد؛ نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ با حاشیه چرخان دیجیتالی

گلکسی واچ اکتیو 2 رونمایی شد؛ نسل جدید ساعت هوشمند سامسونگ که نسل اول آن اوایل سال 2019 رونمایی شده بود. با معرفی این ساعت هوشمند همراه فیسیت باشید.

فردا شب، در ساعت 30 دقیقه بامداد 17 مردادماه، شاهد رویداد آنپکد 2019 سامسونگ هستیم و انتظار داشتیم که در این رویداد شاهد رونمایی از گلکسی واچ اکتیو 2 هم باشیم. با این وجود به نظر می‌رسد سامسونگ این رویداد را تنها به خانواده گلکسی نوت 10 اختصاص دهد زیرا ساعتی پیش سامسونگ از این گلکسی واچ اکتیو 2 رونمایی کرد. با فیسیت همراه باشید تا این ساعت جدید سامسونگ را با هم بررسی کنیم.

 

برگشتی به عقب

تقریباً 6 ماه پیش بود که سامسونگ از ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو رونمایی کرد، یک ساعت تقریباً ارزان قیمت که بیشتر روی قابلیت‌های مربوط به سلامتی تأکید داشت. حالا و در شرایطی که تنها 6 ماه از عرضه این ساعت هوشمند می‌گذرد، سامسونگ نسخه ارتقا یافته آن را با نام گلکسی واچ اکتیو 2 معرفی کرده است. جالب اینجاست که سامسونگ نسخه اولیه این ساعت هوشمند را همچنان تولید می‌کند و عملاً آن را Discontinuing نکرده است و تصمیم دارد تا هر دو ساعت را به صورت هم‌زمان و با قیمت‌های متفاوت برای فروش بگذارد.

 

مشخصات کلی گلکسی واچ اکتیو 2

گلکسی واچ اکتیو 2 در دو اندازه، یکی 40 میلی متری و دیگری 44 میلی متری و با قابلیت‌های بلوتوث و LTE معرفی شده است.

اشتباه بزرگی که سامسونگ در نسخه اولیه گلکسی واچ اکتیو مرتکب شده بود، حذف حاشیه‌ چرخان لمسی بود، قابلیتی که یکی از دلایل مهم فروش ساعت‌های هوشمند سامسونگ در آن سال به حساب می‌آمد و عملاً علامت تجاری سامسونگ بود.خوشبختانه اما این قابلیت به گلکسی واچ اکتیو 2 برگشته است اما به صورت دیجیتالی.

گذشته از این حاشیه‌ دیجیتالی، طراحی این ساعت کاملاً شبیه به نسل قبلی آن است اما کمی باریک‌تر و کم وزن‌تر است. بنا به گفته وب سایت Verge که این ساعت هوشمند را تست کرده است، نسخه 40 میلی‌ متری آن بهتر و راحت‌تر روی دست قرار می‌گیرد با این وجود نسخه 44 میلی متری هم روی دست اذیت کننده نیست. نسخه‌ای از این ساعت که به بلوتوث مجهز است، از جنس آلومینیوم خواهد بود اما نسخه LTE از نوع استیل ضد زنگ خواهد بود.

 

قابلیت‌های گلکسی واچ اکتیو 2

ارتقا مهم دیگری که گلکسی واچ اکتیو 2 نسبت به مدل قبلی به خود دیده است، بهبود مانیتورینگ ضربان قلب است. ضمناً این ساعت هوشمند از قابلیت pace coaching زمان واقعی بهره می‌برد که به واسطه دستیار مجازی Bixby کار می‌کند و این نخستین باری است که چنین قابلیتی در یک ساعت هوشمند به کار رفته است.

سامسونگ این ساعت هوشمند را به بلوتوث 5.0 و NFC برای پرداخت‌های موبایلی مجهز کرده است (که البته در ایران کاربرد ندارد). ضمناً گلکسی واچ اکتیو 2 به GPS هم مجهز شده است تا هنگام پیاده روی و یا دو نیازی به حمل گوشی هوشمند به همراه خود نداشته باشید.

قابلیت های مربوط به سلامتی Galaxy watch active 2

 

مشخصات نرم افزاری؛ از سیستم عامل تا واچ فیس شخصی‌سازی شده

گلکسی واچ اکتیو 2 مانند همه ساعت‌های هوشمند دیگر سامسونگ از سیستم عامل Tizen بهره می‌برد و با هر دو سیستم عامل اندروید و iOS سازگار است.

همچنین سامسونگ این ساعت هوشمند را به قابلیت My Style مجهز کرده است که به لطف آن می‌توانید واچ فیس‌های شخصی‌سازی شده‌ای را به گلکسی واچ اکتیو 2 اضافه کنید. برای این کار کافی است که تنها با گوشی از هر چیزی، مثل لباسی که به تن دارید عکس بگیرید و آن را به عنوان واچ فیس به Galaxy Watch Active 2 معرفی کنید.

همچنین این ساعت هوشمند از قابلیت‌های سینک آفلاین، اسپاتیفای و پخش ویدیوهای یوتیوب را دارد.

واچ فیس شخصی سازی شده

واچ فیس شخصی سازی شده

 

قیمت و زمان عرضه گلکسی واچ اکتیو 2

سامسونگ از تاریخ 27 ماه سپتامبر یعنی 5 مهر ماه فروش این محصول را با قیمت 279 دلار آغاز خواهد کرد.

 

اخبار مرتبط:

ساعت هوشمند Amazfit GTR رونمایی شد؛ زیبایی و قدرت در کنار قیمت مناسب

Miband 4 شیائومی با قیمت پایه 24 دلاری رونمایی شد

بررسی گلکسی واچ؛ آخرین ساعت هوشمند سامسونگ

شیائومی ساعت هوشمند Smart Watch 2 را با حسگر ECG رونمایی کرد

 

منبع خبر: theverge


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر