تمام سخت‎افزارهای گوگل از جمله گوشی پیکسل از مواد قابل بازیافت ساخته خواهند شد

تمام سخت‎افزارهای گوگل از جمله گوشی پیکسل از مواد قابل بازیافت ساخته خواهند شد

این روزها بسیاری از شرکت‌ها در تلاشند تا بیشتر به حفظ محیط زیست کنک کنند و تا حد امکان از موادی استفاده کنند که کمتر به محیط زیست آسیب می‎رساند. روز دوشنبه شرکت گوگل طی یک تعهد نامه اعلام کرد که قصد دارد برای محصولات خود در آینده تنها از مواد قابل بازیافت استفاده کند. شرکت گوگل گفت که تا سه سال آینده به طور کامل این برنامه را اجرا خواهد کرد و تمام محصولات این شرکت از جمله گوشی‎های پیکسل، اسپیکر گوگل هوم، دستگاه‎های نست و حتی شارژرها همه با مواد قابل بازیافت تولید خواهد شد. 
آنا میگان، رئیس بخش پایداری سخت‎افزار مصرفی گوگل در یک پست وبلاگی اعلام کرد که تا سال 2022 صد درصد محصولات تولید شده توسط گوگل قابل بازیافت خواهند بود. این شرکت همچنین اعلام کرده که این تعهد شامل ارسال محصولات گوگل نیز می‎شود و برای ارسال محصولات از روش‎هایی استفاده خواهد شد که دیوکسید کربن تولید نخواهند کرد. 
آنا میگان در ادامه‎ی پست خود نوشته: « از سال 2018 ما گزارش تولید محصولات خود را می‎دهیم تا همه بفهمند که محصولات ما از چه چیزی و چطور ساخته شده و چطور فرستاده می‌شوند. از سال 2017 تا سال 2018 میزان تولید دیوکسید کربن از طرف ما تا چهل درصد کاهش داشته است.» 
او همچنین گفت: « ما پروژه‎ی نیروی خود را اجرا کرده‎ایم. هدف از پروژه این است که تا سال 2023 یک میلیون ترموستات نست که کم مصرف است را به خانواده‌ها ارائه دهیم و بیشتر محصولات نست خود را از طریق پلاستیک قابل بازیافت خواهیم ساخت.» 
شرکت‎هایی مثل اپل و سامسونگ نیز هدف‎های مشابهی برای محافظت از محیط زیست دارند. برای مثال هم اکنون از مواد قابل بازیافت بیشتری برای تولید دستگاه‎های خود استفاده می‎کند. سامسونگ نیز قول داده که از مواد ماندگارتری برای محصولات خود استفاده کند. گوگل نیز هم اکنون از پلاستیک قابل بازیافت برای محصولات کروم‎کست خود استفاده می‎کند. 

 

بیشتر بخوانید:

احتمال دارد قیمت تراشه‎های RAM تا چهل درصد کاهش یابد

 

منبع خبر: bgr

مارال رضایی

مارال رضایی

مارال هشت سال است که یه عنوان مترجم مشغول به فعالیت است.او دارای مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فرانسه از دانشگاه است و به سه زبان انگلیسی، فرانسه و اسپانیایی صحبت می کند. مارال به ادبیات، سینما و موسیقی راک علاقه مند است و به دنبال یک تجربه متفاوت به وادی تکنولوژی قدم گذاشته.


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر