تصاویری از کیس منسوب به هواوی میت 30 پرو از دوربین دایره‌ای خبر می‌دهد؛ بررسی همه شایعات حول این گوشی

تصاویری از کیس منسوب به هواوی میت 30 پرو از دوربین دایره‌ای خبر می‌دهد؛ بررسی همه شایعات حول این گوشی

تصاویری از کیس منسوب به هواوی میت 30 پرو از دوربین دایره‌ای خبر می‌دهد؛ بررسی همه شایعات حول این گوشی را در فیسیت ببینید.

هواوی میت 30 پرو (Huawei mate 30 pro) یکی از گوشی‌هایی است که برای فصل چهارم سال 2019، شدیداً انتظار رونمایی آن را می‌کشیم. این گوشی از چندین نظر خاص است، اول اینکه گفته می‌شود میت 30 پرو اولین گوشی هواوی خواهد بود که به جای سیستم عامل اندروید، از سیستم عامل هنگ منگ (و یا هانگ منگ) بهره می‌برد و دوم اینکه دوربین این گوشی بسیار خاص خواهد بود. با فیسیت همراه باشید تا هر آنچه درباره این گوشی میدانیم را با شما به اشتراک بگذاریم.

 

مشخصات و ویژگی‌های هواوی میت 30 پرو

سیستم عامل هنگ منگ

جالب اینجاست که عرضه سیستم عامل هنگ منگ به خودی خود ابهامات زیادی دارد، برای نمونه همین چند روز پیش بود که یکی از مدیران هواوی اعلام کرد سیستم عامل هانگ منگ برای گوشی‌های هوشمند عرضه نخواهد شد و تنها برای محصولات اینترنت اشیا کاربرد دارد. با این وجود همین روز گذشته بود که گفته شده که شرکت هواوی قصد دارد در کنفرانس توسعه دهندگان خود از سیستم عامل هنگ ‎منگ رونمایی کند. ضمناً گفته می‌شود اولین محصولاتی که از این سیستم عامل بهره خواهند برد، تلویزیون‌های هوشمند آنر خواهند بود.

 

دوربین خاص هواوی میت 30 پرو، طراحی دایره‌ای شکل

یکی از خاص‌ترین مشخصات گوشی‌های هواوی، دوربین خاص آن‌هاست که نمونه آن را در هواوی پی 30 پرو دیده بودیم. حالا هم انتظار می‌رود که پرچم‌دار بعدی هواوی دوربینی خارق‌العاده، چه از نظر طراحی و چه از نظر کیفیت داشته باشد. چندی پیش درباره طراحی دوربین‌های این گوشی گفته می‌شد که هواوی از طراحی دایره‌ای شکل بهره خواهد برد اما باز هم هفته گذشته، طراحی مربعی شکل دوربین، چیزی شبیه به هواوی میت 20 پرو، برای این گوشی اعلام شد. اما باز هم امروز ، با توجه به کیسی که از این گوشی منتشر شده است، طراحی دایره‌ای شکل دوربین این گوشی تأیید شده است.

کیس منسوب به هواوی میت 30 پرو

کیس منسوب به هواوی میت 30 پرو

 

شایعات زیادی از افشاگران معروفی، تأیید می‌کند که گوشی هوشمند Huawei mate 30 pro به جای یک لنز 40 مگاپیکسلی، از دو لنز 40 مگاپیکسلی بهره خواهد برد و لنز اصلی هم دقیقاً مشابه همان لنزی است که در هواوی پی 30 پرو شاهد استفاده از آن بودیم، یعنی لنز اصلی 40 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.55 اینچی خواهد بود. همچنین لنز دوم هم 40 مگاپیکسلی هم اندازه 1/1.7 اینچی خواهد داشت و از نوع اولتراواید و با میدان دید 120 درجه خواهد بود. این گوشی از لنز 8 مگاپیکسلی هم بهره خواهد برد که دارای زوم اپتیکال 5 برابری و زوم هیبریدی 10 برابری خواهد بود. اگر شایعات درست باشد، این گوشی از دوربین TOF هم بهره خواهد برد.

تکنولوژی TOF که مخفف عبارت Time of Flight است، زمان لازم برای برخورد اشعه مادون قرمز با یک شی و بازگشت این اشعه به گوشی را اندازه‌گیری می‌کند. هنگامی که این زمان اندازه‌گیری شد، از این داده برای ایجاد نقشه سه بعدی برای امنیت تشخیص چهره استفاده می‌شود.

 

پردازنده کایرین 990

مسئله مهم دیگر درباره این گوشی، پردازنده آن است. احتمالاً گوشی هوشمند Huawei mate 30 pro به پردازنده های سیلیکون کایرین 990 مجهز خواهد شد که احتمالاً هواوی آن را در ماه سپتامبر رونمایی کند. گفته می‌شود که این پردازنده 7 نانومتری از چندین کامپوننت بهره خواهد برد که از اتصال 5G پشتیبانی خواهد کرد.

 

مشخصات هواوی میت 30 پرو

گذشته از دوربین و سیستم عامل، بی شک این گوشی به عنوان یک پرچم‌دار، از مشخصات بسیار خوبی هم بهره خواهد برد. گفته می‌شود که مدل پایه این گوشی هوشمند از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد اما نسخه‌های دیگری با کانفیگ بالاتر هم عرضه خواهد شد. از سوی دیگر اطلاعاتی نشان می‌دهد که این گوشی از باتری 4200 میلی آمپر ساعتی بهره خواهد برد.

مانند بسیاری دیگر از گوشی‌های جدید امروزی، هواوی میت 30 پرو هم از حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و استاندارد IP68 بهره خواهد برد، یعنی ضد آب و ضد گرد و غبار خواهد بود.

دوربین دایرهای خانواده هواوی میت 30

دوربین دایرهای خانواده هواوی میت 30 

 

زمان رونمایی از هواوی میت 30 پرو

انتظار داریم که هواوی در ماه اکتبر، در کنار گوشی هوشمند Huawei mate 30 pro، دو گوشی هواوی میت 30 و هواوی میت 30 ایکس (گوشی گیمینگ هواوی از این خانواده) را هم رونمایی کند.

 

 

اخبار مرتبط:

هواوی میت 30 پرو ، هیولایی با دوربین شگفت انگیز؛ دو لنز 40 مگاپیکسلی با قابلیت Cine lens

هواوی میت 30 پرو در راه است؛ دوربین اصلی چهارگانه و رفرش ریت 90 هرتز

 

منبع خبر: phonearena


0 نظر درباره‌ی این پست نوشته شده است.

ثبت نظر